פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב מוחלט לזכות לכרטיס אשראי לאחר כשלוש שעות בלבד!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי בלה קופייקה, ב26/1/14 בעלי רכש חולצה במשביר לצרכן בסניף ONE PLAZA בב"ש מספר פתקית 4732 בשעה 13.47 ,בסכום של 279.92ש"ח לאחר שהגיע הביתה ראה שהחולצה לא מתאימה לו והגיע להחזירה למשביר לצרכן בסניף קניון הנגב , ביקש לקבל החזר לאשראי כי התחרט על הרכישה,מסר לקופאית את הכרטיס אך זאת בפועל הוציא לו זיכוי לחנות מספר זיכוי " 0027-11-005319 " בשעה 16.47 , זאת למרות שבירר ודייק בעניין זיכוי לאשראי בלבד,כאשר חזר הביתה הבין שניתן לו זיכוי לחנות, חזר מיד לחנות וביקש זיכוי לאשראי, אימת עם הקופאית שאכן ביקש זיכוי לאשראי ולא לחנות, נמסר לו שעליו לגשת למשרדי הנהלת הסניף, לאחר שניגש לשם נלקח ממנו הזיכוי +נלקחו פרטי אשראי והובטח לזכות לאשראי תוך מספר ימים,כמו כן התעקש לקבל עותק של הטופס הפנימי שמציין שיזוכה לאשראי, לאחר כ-5 ימים יצרו קשר מהמשביר גברת בשם "דליה" שדיברה בחוצפה וטענה שאין אפשרות לזכות את האשראי ובמידה ורצינו לקבל החזר לאשראי היה עלינו להגיע לסניף בו נרכשה החולצה, מסרתי לגברת דליה שמדובר ברשת ושאין זה משנה לאיזה סניף ניגשים, כמו כן במידה וזה "הנוהל" עליהם לציין זאת באמנת השירות ליד הקופות, מיותר לציין שדבר כזה אינו מופיע בשום מקום, ביקשתי שתשוחח עם מנהל הסניף על מנת לפתור את העניין, גברת דליה אמרה שתברר ותחזור אלי, בפועל לא חזרה גם לאחר עוד שבוע, ב3/2/14 ניגשתי למשרדים אחה"צ השארתי הודעה מול עידית לדליה שתיצור עימי קשר, אך שום דבר לא השתנה, ב6/2/14 ניגשתי שוב להנהלת המשביר הגעתי למנהל בשם איציק, הסברתי לו את העניין הוא אמר שיבדוק ויחזור אלי למחרת, כמובן שזה שוב לא קרה! היום 10/2/14 כשבועיים לאחר הקניה ניגשתי שוב למשרדים מול גברת אורנה שהחזירה לי את הזיכוי וטענה שאין לה שום אפשרות לזכות את האשראי שהחוק אומר שהם יכולים לעשות זאת למרות שמדובר בהחזר לאחר 3 שעות בלבד, ציינתי בפניה שאפנה למשרדת התמ"ת ולא אשאיר את העניין הזה כך, מיותר לציין ששבועיים אני מטורטת ממקום למקום מבלי לקבל את כספי שמגיע לי ע"פ חוק! וכל אחד במשביר טוען שאין חוק של החזר כספי גם לאחר מספר שעות! אני דורשת לקבל החזר לאשראי ע"ס הקניה במידית, לטיפולכם אודה!
כספי סוג הנזק :
החזר לאשראי! ולקנוס את בית העסק על אי עמידה בחוק! פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה