פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בילוף של העובדים, נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
קוראים לי אדלין, אני לקוחה אצלכם,
אני הייתי במשביר בסניף הגרנד ביום שישי 7.2. רכשתי בושם של ברבריי (BODY) את הבושם רכשתי בעלות של 320 שח, באותה עת, לא רציתי לקחת אותו, ידעתי שיום האהבה מתקרב, ובעוד מספר ימים הייו מלא מבצעים לרגל החג, אך לצערי הגיעה אלי דיילת של חברת סיסלי, אשר שיווקה את הבושם עבורי ושכנעה אותי לרכוש אותו בטענה שהבושם אף פעם אינו משתתף במבצעים, וזה המחיר הקבוע שלו, ואינו יורד, משום שהינו בושם יוקרתי. לאחר מכן השתכנעתי בדבריה ורכשתי אותו, ובנוסף שיווקתי אותו לבנות משפחה שלי שהוא ממש טוב.
לצערי היום 13.2 דודה שלי נמצאת במשביר והיא רוכשת את הבושם עם מבצע ממש טוב, כאשר עולה לה הבושם 190 או 200 שח, לגבי אותו בושם ואותו גודל בדיוק.
האמת מאוד נעלבתי, ולא הרגיש לי טוב, שרציתי לחכות מספר ימים ולקנות אותו, ואחרי שכנוע של עובדי המשביר, אני חווה כזה זלזול ותחמון ומשלמת עבור פריט 130 שח בערך יותר.
האמת שמחר הייתי אמורה להגיע לסניף הדר ולרכוש בייבליז, ועוד מספר מוצרי איפר שהיו חברים לי.
אבל לאחר אירוע המקרה, איני חושבת להמשיך להיות לקוחה שלכם, מבחינתי אתם חברה אשר כוונתה רק למכור ללא התחשבות בצורכי הלקוחות שלה.
מאז ומתמיד הייתי לקוחה במשביר, בושם, איפר, בגדים ואפילו עבדתי שנה שלמה.
בהחלט זה ביזיון ללקוחות.
מבחינתי הייתי יכולה לרכוש שני מוצרי איפור בעלות של 130 שח או אפילו משלימה וקונה שני בשמים.
חבל שזרקתי את הקופסה של הבושם, אם לא בהחלט הייתי מחזירה אותו ולא לןקחת כלום. כבר השתמשתי בו וזה כבר מאוחר מדיי. אבל בכל מקרה היה חשוב לי להבהיר לכם את אופי עבודת העובדים שלכם. העובדת הייתה אמורה להגיד שאינה יודעת כלום עלך מבצעים בעתיד, ולא לשקר ולהגיד שהבושם אף פעם אינו משתתף במבצעים, כאשר מספר ימים אחרי זה הוא ירק ב אחוזי הנחות מטורף והגיע מ 320 ל 190 שח.
בהחלט זה עלוב ורמה ממש נמוכה. יש כיום מבחר ענק של חברות אשר ביניהן תחרויות מטורפות, ניו פארם וסופר פארם ועוד למיניהם שלא יהיה קשה להתחבר לאחד מהם.
בברכה, אדלין דלאל מחיפה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה