|
|
|
|
|
|
הטעיית הלקוח במחיר מוצר |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזריאלי תל אביב |
כתובת: |
85 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לקחתי קרם גוף חלאבין לאב ליין קר היה מבצע 40 ש"ח לקרם גוף התכלת .
לא היה כתוב שזה לחברי מועדון ותאריך המבצע היה עדיין בתוקף. נגשתי לקופה לשלם על ה מוצר ומוצר נוסף אולם לאחר ששילמתי התברר ששילמתי מחיר מלא (ומופקע -יש לציין) .נגשתי שוב אל הקופאית ושאלתי מדוע לא ירדה ההנחה,הקופאית אמרה שאינה יודעת והעלתה השערות כל שהן ובסוף הפנתה אותי שאחפש דיילת בחנות ואשאל. בקיצור נפנפה אותי ישר החוצה!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על המחיר המופקע ועל היחס המנפנף והלא מקצועי!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|