פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח במחיר מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי תל אביב כתובת:
85 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לקחתי קרם גוף חלאבין לאב ליין קר היה מבצע 40 ש"ח לקרם גוף התכלת .
לא היה כתוב שזה לחברי מועדון ותאריך המבצע היה עדיין בתוקף. נגשתי לקופה לשלם על ה מוצר ומוצר נוסף אולם לאחר ששילמתי התברר ששילמתי מחיר מלא (ומופקע -יש לציין) .נגשתי שוב אל הקופאית ושאלתי מדוע לא ירדה ההנחה,הקופאית אמרה שאינה יודעת והעלתה השערות כל שהן ובסוף הפנתה אותי שאחפש דיילת בחנות ואשאל. בקיצור נפנפה אותי ישר החוצה!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על המחיר המופקע ועל היחס המנפנף והלא מקצועי!!! פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה