|
|
|
|
|
|
חולצה שנפרמה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 06 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
כיכר ציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה שחורה אלגנטית בסכום של 200 ש"ח ארוכה בחודש אוק' 2013 לבשתי אותה פעמיים בלבד. בחודש מרץ 2013 ראיתי שהחולצה נפרמה לי הגעתי בתאריך 6/4/2014 לחנות המשביר בקומה השניה נגשתי לעמדת הקופאיות לעזרה הן ביקשו ממני להמתין לאחראית המתנתי 20 דקות עד שהיא הגיעה שמה טניה. גם ההמתנה היתה ארוכה כל כמה דקות עידכנו אותי שהיא צריכה להגיע כשהגיע שאלה מי מחפש אותה מסרתי לה אני מחכה לך הראתי לה את החולצה שנפרמה והיא בתגובה אמרה לי תלכי לתופרת שתתקן לך את החולצה. אמרתי לה האם אין לכם אחריות על החולצה מסרה לי שאין . ביקשתי ממנה את מספר הטלפון של שירות לקוחות מסרה לי ומיום ראשון אני מנסה להשיג את שירות הלקוחות הטלפון מצלצל ואין מענה כל פעם המתנה של 6-10 דקות ואחר כך השיחה מתנתקת . ניתן לב
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני מבקשת לתקן את החולצה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|