פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופאית ומנהלת הסניף מתנהגות בצורה מבישה נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות 24 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.04.2014 בשעה 14:30 לערך אבי ואחותי הגיעו אל סניף " המשביר לצרכן " בעיר רחובות מספר סניף 24 ( ערב חג פסח , חצי שעה לפני סגירת הסניף )
אבי ואחותי בחרו מתנות לחג הפסח , כאשר הגיעו לקופה 002 חיכו בתורם , כשהגיע תורם הקופאית יפית ***** 123935 נעלמה , הלכה לשירותים ללא עדכונו של הלקוח אשר עומד בקופתה על מנת שיעבור לקופה פנויה אחרת.
לאחר שאבי ממתין כ-15 דקות לערך , הקופאית הגיעה ושאלה האם יש כרטיס מועדון של " קלאב 365 " , אבי ענה בחיוב שיש לאימי כרטיס כזה , אבי נתן את פרטיה אשר נראו במערכת ככרטיס חסום .
המנהלת אשר עמדה בצד טענה שאולי הוא נגנב ( הוא אינו נגנב ונמצא ברשות אימי ) .
תוך כדי החשבון שעשתה אמרה למנהלת אשר עמדה בצד שעוד 15 דקות מגיע מישהו לאסוף אותה , כאשר אבי עומד לו בקופה .
לאחר שסיימה את החשבון בשווי 1027.41 והכל שולם אחותי ביקשה נייר עטיפה של המשביר לצרכן על מנת לעטוף בבית את המתנות שקנו לחג הפסח , הקופאית יפית **** 123935 בקופה 002 זרקה את הקבלות על הדלפק בעצבים לקחה את נייר העטיפה וזרקה מול פניו באמירת " חג שמח |" מזלזלת ומבישה כל אדם אשר היה עומד מולה .
בנוסף אמרה לו בגסות רוח " היית בא לפני 4 " ( כאשר השעה 15:10 . )
לאחר שפניתי אליה וטענתי בפנייה שזאת בושה וחרפה המוכרת אמרה בכל עצבני , חם מזג וברור " יאללה סע , סע " .
אמרתי לה שזאת עבודתה , לתת שירות ללקוח , שזה לא משנה איזה סיבה יש לה אם היא מאחרת או לא כי הגענו לפני סגירת הסניף .
המנהלת שלא נתנו לי את שמה הצדיקה את התנהגות הקופאית וטענה שהיא עברה יום ארוך וקשה , לפי מיטב ידיעתי שום לקוח לא אמור לקבל כזה יחס במיוחד אשר הוא בא לקנות במקום נחשב ורציני כמו " המשביר לצרכן " מקום שאנחנו קונים בו כמה וכמה פעמים במשך השנה .

בתוך אחד שיש לו כרטיס מנוי של קלאב 365 שעובד עם " המשביר לצרכן " מאוד לא מרוצה ואף זועף ונפגע .
בכך אני , אבי ואחותי יצאנו מהמשביר לצרכן בסניף רחובות בערב חג הפסח כשסך הכל רצינו לקנות מתנות חג לכבוד ערב הפסח כאשר הננו עצבנים , חמי מזג ובהרגשה של הריסת רוח החג .

הנני מודיע בזאת שאגיע לכל גופי התקשורת הקיימים על מנת שקופאיות ומנהלות בכלל ואלה של סניף רחובות בפרט לא יתנו עוד שרות כמו שאבי אחותי ואני קיבלנו ..
ואף אפנה לכל הגורמים הרלוונטיים על מנת שמקרה זה לא יחזור .
אדאג לכך שהן יפוטרו ואף לא יקבלו הזדמנות נוספת או הקלות כאלה ואחרות .

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיטורין מיידים פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה