|
|
|
|
|
|
החלפת מוצר עם חשבונית |
נושא התלונה: |
יום שני 05 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון אבנת פתח תקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ילדתי לפני כחצי שנה וקיבלתי מתנה מהמשביר לצרכן 2 חולצות לילדה שלא תואמות לגילה (אין לי צורך להסביר שכאימא מניקה אין לי יכולת לצאת מהבית כל זמן שאני רוצה וכל היום סובב סביב הילדה וההנקה כמובן). אז קיבלתי את המתנה עם חשבונית הקנייה בפברואר ורק עכשיו הזדמנה לי האפשרות להגיע לקניון הגדול בפ"ת (שם נקנתה המתנה אגב, כי בסניף קרית אונו לדוגמא לא הסכימו להחליף, כי אין להם בגדי תינוקות) ולבקש להחליף את החולצות לפי מידת הילדה.
נתקלתי בסירוב רציני הן מהפקידה, האחראית והמנהל בטענה שעבר זמן וזו קולקציית חורף ואין להם מה לעשות עם זה. מיותר לציין שיש לי חשבונית קנייה ונכון שעבר זמן, אבל איפה ההתחשבות ואיפה העניין שאם באים עם חשבונית הקנייה רוב החנויות כן מחליפות את המוצרים- העיקר שיש חשבונית. לראייה ברשת פוקס לדוגמא כל עוד אתה מגיע עם חשבונית קנייה גם שנה אח"כ הם מחליפים את המוצר.
לא ייתכן שרשת כמו המשביר לצרכן לא תאפשר גמישות במיוחד לאימהות, שלא יכולות להתנהל באופן חופשי וכל דקה מחושבת במהלך היום.
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
אשמח לקבל את האפשרות להחליף את החולצות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|