פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ברמה נמוכה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ביום שני 16.06.14 נכנסתי למשביר אשר נימצא במתחם G, כפר סבא, במטרה לקנות גרביון. ניגשתי למחלקה הרלוונטית וחיפשתי מוכרת. אחרי שראיתי מוכרת ליד במחלקת מצעים, שאלתי האם תוכל לעזור לי. היא השיבה ששייכת למחלקת מצעים ולא יכולה לסייע לי. המוכרת הזאת המשיכה לשבת ללא מעש למרות שחיפשתי עזרה. לאחר מספר דקות ניגשתי למוכרת אחרת שהייתה במחלקת הלבשה תחתונה, שאלתי בנימוס האם היא יכולה לעזור. תשובתה היה "לא". שאלתי אותה מי יכול לעזור לי, היא השיבה שאינה יודעת. הסתובבה והמשיכה לעמוד ללא מעש. כששאלתי אותה האם היא עובדת במשביר היא ענתה שכן ולא עובדת מי עובד במחלקה של גרביונים. בשלב הזה עדיין א התייאשתי וניגשתי לקופאית. תשובתה היתה זהה-אני לא יודעת. ניגשתי לקופאית השניה, היא צעקה איפה הבחורה. ואז ענתה לי שהיא בהפסקה. ברגע זה הבנתי שיש תקווה. לאחר המתנה של 5 דקות נוספות, המוכרת הגיעה, נתנה לי את המוצר. בקופא, אם זה מעניין אותכם, לא שאלו אותי האם יש לי כרטיס מועדון או האם אני מעוניינת לעשות. ואם תרשו לי לסכם- השירות הוא מתחת לכל ביקורת. המוכרות צריכות לחפש את הלקוח ולא ההפך. בכל החנות עברו הרבה מוכרות במחלקות שונות. למרות זאת אחת לא יודעת על קיום של השניה וכל מוכרת מתמקצעת בתחום ספציפי. ניהול כוח אדם לא יעיל. בסופו של דבר הלקוח (אני) לא מרוצה וכמובן לא יחזור על החוויה ולכן לא יחזור בכלל.
ומה בעצם אני רוצה- ממש כלום. לא פיצוי ולא התנצלות. רק לידיעתכם מנהלים יקרים. בעצמי מנהלת ולכן לא יכלתי לסבול את השירות שקיבלתי.
תחשבו לבד. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה