פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופקע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 8.7.14 נכנסתי לסניף המשביר לצרכן בחדרה מכיוון שהייתי צריכה לקנות מתנה בדחיפות לחברה שחגגה יומולדת בערב . כבר בכניסה לחנות ניגשה אלי מוכרת שהייתה חביבה ושירותית מאוד ועידכנה אותי לגבי המבצע בבשמים של 1+2, אמרתי לה שאני מעוניינת בקניית בושם אך עד סכום דל 250 שקלים מקסימום. היא הראתה לי כל מיני בשמים ודי בילבלה אותי האמת, לאחר שהסתובבנו והרחתי המון בשמים קניתי בושם הוט קוטור של ג'יבנשי במחיר של 700 שקלים!! לאחר שהמוכרת חזרה ואמרה לי שזה מחיר נפלא וזה בושם מאוד יוקרתי ובגלל המבצע ממש שווה לי לקחת אותו, כמובן שלאחר שבמשך חצי שעה היא הולכת אחרי לכל מקום וממשיכה לנסות למכור לי מוצר השתכנעתי לבסוף וקניתי שלושה בשמים הוט קוטור,שוב אך ורק בגלל "המבצע" ושלל החישובים שהיא עשתה בכדי לשכנע אותי כמה זה שווה. אך כשחזרתי הביתה החלטתי לבדוק האם באמת זה המחיר של הבושם, האם יכול להיות שהוא כל כך יקר בכל החנויות?! נכנסתי לכל מיני אתרים ברשת ומה רבה הייתה הפתעתי כשגיליתי שטווח המחירים של הבושם הנ"ל באותו הגודל )100מ"ל( הוא בסביבות ה300 שקלים!!! אני חושבת שזו הטעיה מאוד גדולה וחמורה של הצרכנים. למכור בושם במחיר גבוה פי שניים וחצי ממחירו ועוד להציג את זה כמבצע!! הרי ללא המבצע הייתי קונה רק בושם אחד במחיר של 300 או אפילו 400 שקלים וחוסכת לי את ה300 שקלים ששילמתי רק בכדי "להנות" כביכול מהמבצע שלכם. זו חוצפה שאין כדוגמתה ואני מבחינתי כלקוחה מאוד ותיקה וטובה של הרשת לא אתן שתעבדו עלי פעם נוספת ואני מבחינתי בחיים לא אקנה ממכם עוד מוצרים. האכזבה הינה גדולה מאוד
וכספי סוג הנזק :
מכיוון שכבר בושם אחד ניתן כמתנה אני מניחה שלא יהיה ניתן לקבל זיכוי כספי מלא ולכן אני דורשת פיצוי כלשהו שיהלום את ההפרשים הבלתי נתפסים במחיר פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה