פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לא נאותה, רמאות בלקוח, קבלת פרטים אישיים במרמה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 11:00 נכנסתי למשביר לצרכן בבאר שבע, קניון הנגב כדי לרכו צבע לשער. הקופאית הפנתה אותי לבחורה בשם יפעת (כך היא הציגה את עצמה ) בטענה שמגיעה לי הטבה. הלכתי עם אותה בחורה שעשתה לי חקירה, לקחה ויזה ותעודת זהות, בטענה שמגיעה לי הטבה משמעותית. מספר פעמים ניסיתי לברר במה מדובר ובחורה התחמקה מהתשובה. בסוף הסתבר שהיא רוצה שאעשה כרטיס ויזה אצלה שאני בכלל לא מעוניינת לעשות, אמרתי לה שאינני מעוניינת. הבחורה התחילה לצעוק עלי ולהאשים אותי שגזלתי מזמנה, כשבועל היא גזלה את זמני מדובר במצב חירום, תקות מלחמה ולחץ ואילו יעת מנצלת זאת כדי לרמות לקוחות. אני דורשת שתבדקו שפרטים שלי לא שמורים אצל אותה הבחורה כי אינני יודעת לאיזו מטרה היא עשתה לי חקירה ולקחה את הפרטים וגם לטפל בעניין. זו לא עם ראשונה שקיימת בעיה בסניף, עובדות לא מתפקדות, מתחצות וגם מתנהגות בנימה גזענית.
לפצות אותי בתור לקוחה, למחוק את כל הפרטים שיפעת לקחה לטפל בעובדות בסניף. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה