פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלת לקוח נושא התלונה:
צימבלר אסטר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון אילון כתובת:
סניף קניון אילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי אסטר,אני עובדת בקניון אילון,מידי יום אני נכנסת לאחר העבודה למשביר הקרוב אלי בסניף אילון ורוכשת את מוצרי הקבועים.בתאריך הנ״ל קרה מקרה שלא חוויתי מימי כלקוחה,בטח לא מצד עסק גדול שכזה. פניתי בכוונה לקנות בושם,הגעתי לקופה לאחר שהבנות מקבלות לקוחות לא לפי הסדר וזה יצר מהומה רבה.כשהגיע תורי,נתתי להן ת.ז של אימי ובגסות רוח שתיים מהן אמרו לי שהכרטיס מועדון לא בתוקף,ניפנפו אותי זה בלשון המעטה ועברו ללקוח הבא,מייד דרשתי להמשיך את התהליך ושאלתי מתי נגמר תוקפו,לא קיבלתי מענה ואף התעלמות טוטאלית.הבנות בקופה,4 במספר,נשאלו על ידי מספר פעמים איך אפשר לחדש ומה ניתן לעשות ופשוט אמרו לי ״גברת תעמדי בסוף״ ״עוד לא תורך שוב״ כמובן שלא נשארתי אדישה,התחלתי בדמעות לבקש מענה,הביאו לי את האחראית שבאה לא פחות ולא יותר לצעוק עליי,ביקשה שאזוז אחורה ובזמן שלא הסכמתי,היא פשוט ביקשה בצרחות איומות מול מספר לא קטן של לקוחות שאעוף משם וששירות אף אחת לא תיתן לי. יצאתי בוכה מהסניף בזמן שארבעת הבנות צוחקות זו עם זו ואומרות ״שהמסכנה הזו תעוף״ ״פסיכית״ ומילים נוראיות נוספות.זוהי תקרית שבהחלט מביישת את העסק שמרוויח מכספי ומכספי משפחתי (כולנו חברי מועדון) לא מעט כספים בשנה. אבקש לטפל בנושא בדחיפות.
עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה