פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת פרטים מלקוח במרמה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
סחרוב 68 ראשל"צ כתובת:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך21/8/2014 בשעה 19:00 לערך נכנסתי למשביר לצרכן בקניון הזהב, בעודי עומדת בקופה בכדי לשלם עבור המוצר אותו הנני מעוניינת לרכוש, בחור שישב בצמוד לקופאית (בשם תום) אמר לי כי יתכן ומגיעה לי הטבה בסך 50 ש"ח עבור הקניה שאני מבצעת כרגע וכי עליו לבדוק כי החבר מועדון אכן שלי ועלי להביא לו את תעודת הזהות שלי, כאשר נתתי לו הוא למעשה בדק כי אכן אני רשאית לקבל את ההטבה בטענה שמגיעה לי הטבה. תוך כדי שיחה "כאילו סתמית" נעשה לי חקירה וברור פרטים שונים, לקח ויזה ותעודת זהות צילם אותם, בטענה שמגיעה לי הטבה משמעותית בנוסף ל 50 ש"ח שכבר ירדו לי בקניה הנוכחית. מספר פעמים תוך כדי הבירור שלו ניסיתי לברר במה מדובר ומדוע הוא מצלם את הפרטים האישיים שלי והבחור התחמק מהתשובה. בסוף הסתבר שהוא מחתים אותי על כרטיס אשראי כרטיס ויזה אצלו שאני בכלל לא מעוניינת לעשות, אמרתי לו שהדרך שבא הוא ביצע את הענין היא במרמה. הבחור התחיל להסביר לי כי הוא לא יכול להסביר לכל לקוח במשך 10 דק ובסוף לגלות שהוא לא רשאי לכרטיס אשראי וכי כדי לי כי מגיע לך הנחות לחברת החשמל הטבות נוספות. לאחר שהוא הזמין לי את כרטיס האשראי חזרתי לחנות וביצעתי ביטול גם לכרטיס וגם לקניה שכן ניתנה לי שם הנחה של 50 ש"ח שאותם שילמתי לאחר מכן במחיר מלא אמר לי אותו נציג (שמבחינתי הוא עובד של המשביר ) שחבל שביטלתי עכשיו הייתי כבר מנצלת את ה 50 ש"ח ומבטלת לאחר מכן בבית, יצאתי מהמשביר עם ביטול של כרטיס האשראי הדף נמצא בידי . אך בפועל לאחר 6 ימים ב 27.8.2014 מגיע אלי הביתה כרטיס האשראי שאותו ביטלתי עכשיו לא מספיק שהוא גזל מזמני בחנות אני צריכה עוד לטרוח להרים טלפונים לחברות ולברר איך אני מבטלת את כרטיס האשראי חבל מאוד שדרך של רימוי לקוחות מנסים להוציא מהם דברים. אני דורשת שתבדקו גם תטפלו בעניין ותפצו אותי עבור עוגמת הנפש.
כספי ו סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה