פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופאית התנהגה בחוסר תום לב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום , אני פשוט מרגישה חסרת אונים אני מקווה שתעזרו לי כי אני באמת נחושה בדעתי להגיעה אם המקרה המזעזע שקרה לי ב"משביר לצרכן" בסניף אילת בתאריך ה- 04/09/14 בשעה 21:00 - אחת הקופאיות משום מה החליטה לא לענות לי על השאלה שלי האם הסבון עולה 17 ש"ח כי זה מה שרשום עליו או שמונה ש"ח על פי בשלט המבצע במדף, האישה המבוגרת הזאת הקופאית התחילה לצעוק בכל רם "מה אני חייבת לך?" "מה אני עובדת אצלך?" אמרתי "כן את עובדת פה והיגיוני שתעני על השאלה שלי במיוחד שאני באמצע החשבון" היא התחילה לדחוף לי ידיים לפנים, לקלל ולצעוק ככה שכולם ישמעו! השומרים עמדו והסתכלו לא עשו דבר!!!! המוכרות עמדו וצחקו ולא רצו לעזור פשוט מזעזע ורציתי כמה שיותר מהר לשלם וללכת היא אמרה לי "תעופיייי מפה! אני לא חייבת לעשות לך חשבון" אף מוכרת לא באה לעשות לי חשבון נשארתי עם המוצרים בקופה אחרי שהיא התייחסה למוצרים בזלזול ולקחה לצד ממני בעצבים ובגסות לקחה לי את המוצרים! אני נאצלתי לעזוב את החנות במיוחד שזה קרה לקראת סגירה!!! האם זה היגיוני וכעת שמתייחסים ככה ב"משביר לצרכן" ללקוחות. . אני נאלצת שוב לעשות את הנסיעה הזאת למשביר על מנת לרכוש את המוצרים במיוחד שהרגשתי נורא מושלמת ולמען האמת אין לי שום חשק לחזור לשם, וזאת עוגמת נפש נטראית שנגרמה לי!! אני פונה אליכם על מנת לשאול האם אני צריכה ללכת להנהלת הסניף עם התלונה או להגיש תלונה עליה במשטרה היא פגעה בי באופן מילולי וכימעט פיזי או שאתם תחזירו לי תשובה ותעזרו לי?!? אם היא לא תענש אצטרך לפנות למשטרה זה נורא ואסור להתנהג ככה לאנשים ובמיוחד ללקוחות! תודה לטיפולכם.
שמי - *** לובה
טל-0575***659
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה