אינפורמציה לא נכונה . |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 אוגוסט 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא זוכרת תאריך , באותו יום , פניתי למחלקת חשמל - בכדי לרכוש קומקום , היה שם עובד בשם יהודה , פניתי אליו להמלצה על קומקום ,
בכל אופן בחרתי בקומקום מסויים , יהודה יבטיח לי כי יש אחראיות , ואין בעיה אם לא מרוצה מהקומקום ,רכשתי את המקומקום , אבל לאחר יום ,
הקומקום לא מצא כן בעיני מכל מיני סיבות .בכל אופן פניתי למאיה , מאיה הבהרה לי כי היא אינה יכולה להחזיר את כספי , בכל אופן ,
מאיה התקשרה לחברה והם אמרו לה לזכות אותי , פניתי לאחר
כמה ימים , וגב' מאיה טענה בפני , כי עבר זמן מה , ואולי אני לקחתי קומקום אחר , והיא לא יכולה לתת לי שירות .
פניתי למאיה ואמרתי לה , כי אני לא חתמתי על לקיחת קומקום אחר,
ואני מבקשת זכות לקנות משהו אחר, כי קיבלתי קומקום מתנה ,
ואני לא מעוננינת בקומקום , מאיה אמרה כי היא לא נותנת לי שירות .
מפני שאני החזרתי את הקומקום .
נא לזכות אותי , והרי אני יודעת כי אני קונה במקום בטוח .
לא כן ?
אבקש לחזור אלי , בכדי שאוכל לפנות האלה .
בברכה
שרה ***
מספר פלפון :
052ג344***
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|