פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינפורמציה לא נכונה . נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לא זוכרת תאריך , באותו יום , פניתי למחלקת חשמל - בכדי לרכוש קומקום , היה שם עובד בשם יהודה , פניתי אליו להמלצה על קומקום ,
בכל אופן בחרתי בקומקום מסויים , יהודה יבטיח לי כי יש אחראיות , ואין בעיה אם לא מרוצה מהקומקום ,רכשתי את המקומקום , אבל לאחר יום ,
הקומקום לא מצא כן בעיני מכל מיני סיבות .בכל אופן פניתי למאיה , מאיה הבהרה לי כי היא אינה יכולה להחזיר את כספי , בכל אופן ,
מאיה התקשרה לחברה והם אמרו לה לזכות אותי , פניתי לאחר
כמה ימים , וגב' מאיה טענה בפני , כי עבר זמן מה , ואולי אני לקחתי קומקום אחר , והיא לא יכולה לתת לי שירות .
פניתי למאיה ואמרתי לה , כי אני לא חתמתי על לקיחת קומקום אחר,
ואני מבקשת זכות לקנות משהו אחר, כי קיבלתי קומקום מתנה ,
ואני לא מעוננינת בקומקום , מאיה אמרה כי היא לא נותנת לי שירות .
מפני שאני החזרתי את הקומקום .
נא לזכות אותי , והרי אני יודעת כי אני קונה במקום בטוח .
לא כן ?
אבקש לחזור אלי , בכדי שאוכל לפנות האלה .
בברכה
שרה ***
מספר פלפון :
052ג344***
כספי סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה