|
|
|
|
|
|
שירות לקוי מאוד< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קרית אונו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות ניסיתי לבצע רכישה במשביר סניף קרית אונו, עמדתי בתור כ-20 דקות. לפתע נפתחה קופה צומדה לזו שעמדתי בה,ובטבעיות עברתי אליה. לפתע הגיעה מנהלת הסניף ובשיא חוצפתה קראה ללקוח שעמד אחרי בתור וביקשה ממני לפנות את מקומי, בלי בושב. וכל זאת בגלל שהלקוח רכש חליפה ואני בסה״כ רציתי לרכוש גרבים.
מה חשבתי לעצמי..... האם יש יתרון לסוג הקניה במשביר, בושה!!!!!
אני לא רוצה פיצוי מפני שלעולם לא אחזור לסניף שיש עליו תלונות כה רבות ודבר לא נעשה. והכי גרוע שזה נעשה ע״י מנהלת סניף. איפה נשמע דבר כזה.
|
עלבון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|