פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר בשיווק 150 ש"ח מתנה ויחס מחפיר של קופאית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ז'בוטינסקי ראשון לציון כתובת:
13 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי למשביר נרגשת עם אמי לערוך קניות ובידנו שובר 150 ש"ח שהתגלה אחר כך כשקרי לחלוטין . בבירור בקופה הסתבר שהוא רק מקנה 20% הנחה משווי הטרנינג שרכשנו , כלומר במקום 400 ש"ח שילמנו רק 320 ש"ח ...אך מי שנכנס ללא שום שובר מתנה למשביר מגלה שזהו מחירו ללא קשר למחזיקי שובר מיוחד ...השובר רק מקנה הנחה- הקיימת גם ככה.
הגענו לקופאית בשם לודמילה אשר הניחה את הטרנינג הלבן על עמדה מטונפת למרות בקשתי , וגם ארזה אותו בגלגול מרושל לתוך שקית שאפילו בשוק לא אורזים כך למרות בקשתינו שתארוז לפחות בקיפול נאות. בכל זאת טרנינג של אדידס הנרכש כמתנה.
בנוסף..עמדנו לצאת והשקית ציפצפה ביציאה..דבר אשר עיכב אותנו 10 דקות עם השומר. הצגנו קבלה , השומר עבר על המוצרים ...ולבסוף ניטרל את הטרנינג. הרגשנו זוועה. כאילו גנבנו דבר מה. הרגשנו יחס מחפיר ותחושת רמאות של הרשת. נשקול אם לחדש כרטיס ובכלל אני עם סניף ז'בוטינסקי בראשל"צ גמרתי.
עלבון סוג הנזק :
נזיפה בלודמילה הקופאית ופיצוי ברשת. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה