פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות להגשת תלונה באתר החברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מתנה מחנות המשביר לצרכן (תבנית חרס) וביקשתי שיעטפו אותה וכו.. כאשר חזרתי הביתה ה"אריזה" קיבלה מכה קטנה ביותר ונשברה בתוך העטיפה. חוץ מזה שאריזת המתנה כללה שכבה אחת של נייר פצפץ ללא קרטון או משו (דבר המתבקש בכלי חרסינה שבירים) אז לא נעניתי בכלל מחברת המשביר לצרכן כאשר כתבתי להם תלונה זו באתר שלהם.
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
אשמח להתייחסות כלשהי וכמובן לפיצוי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה