פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה וביזיון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי שרית אזולאי ואני חברת מועדון המשביר לצרכן כבר שנתיים ברציפות.
אני שולחת מכתב זה מתוך כעס עמוק שחוויתי היום ה18.11.2014 בסניף המשביר לצרכן בדיזנגוף סנטר.
הגעתי לסניף במטרה לרכוש גרביונים, חיפשתי מישהי מהמוכרות שתעזור לי כי רציתי דגם ספציפי וכרגיל התרגלתי שהמוכרות במשביר לא ממש שמחות לעזור ובטח שלא להטריד את מנוחתן.לאחר שפניתי לאחת המוכרות לעזרה היא צעקה למוכרת אחרת שתגש לעזור לי. המוכרת החלה לצעוק לכיווני מה את צריכה ?כאילו אני בבסטה בשוק , כך זה הרגיש. לא הספקתי לשאול אותה דבר נוסף היא נתנה לי גרביון אמרה זה מה יש ונעלמה. טוב החלטתי לקנות את הגרביון , בנתיים המשכתי בסיבוב נוסף ופניתי למחלקת ההלבשה התחתונה . שם מדדתי טופ. לאחר המדידה לא הייתי שלמה עם הגרביון כי רציתי משהו שונה ופניתי שוב למחלקת הגרביונים. פתאום משום מקום ניגשת אליי מוכרת בשם לריסה (שמסתבר שהיא גם מנהלת מחלקת הלבשה תחתונה - בושה שקיימות כאלה מנהלות), עם קופסת גרביונים ריקה ופונה אליי במשפט מאשים״ את לקחת את הגרביונים״ אני כולי בשוק לא מאמינה למשמע אוזניי , המומה שואלת אותה מה?? את מדברת אליי , אז היא עונה לי כן את מדדת עכשיו משהו נכון? אמרתי לה שכן אבל לא היה שום דבר בחדר ההלבשה שנכנסתי אליו ואם יש מצלמות היא מוזמנת לבדוק, בתמימותי עוד הצעתי לה לבדוק עליי( מה שבדיעבד לעולם לא היה קורה רק שמה לעשות ההפתעה הייתה גדולה ), ופתאום היא מתחילה לצעוק לכל העובדות איפה המאבטח , איפה הוא. אני בשוק לא מבינה מה קורה סביבי ואיך אני נתקלת בסיטואציה הזויה שכזאת. נרגזת כועסת ומושפלת ביקשתי את מנהלת הסניף. הפנו אותי ללריסה אותה גברת שהשפילה אותי והאשימה אותי בגנבה !!!!!
ביקשתי שוב מנהל בכיר הפנו אותי למשרד המנהלת. למזלי הרב ועם דמעות בעיניים קיבלה אותי סגנית הסניף שעליי לציין שהייתה מדהימה. אני עם דמעות בעיניים , לא מאמינה שמישהו העז להאשים אותי בגניבה, דבר שלעולם לא קרה לי .היא הרגיעה אותי והפנתה אותי למשרד המנהלת לה סיפרתי את כל השתלשלות המקרה ושאף היא ניסתה להרגיע אותי ואמרה כי באותו הרגע תבצע שיחה עם אותה המוכרת לריסה.
אני כותבת מכתב זה ממקום מאוד משפיל ופוגעני. אני לא בחורה של צעקות ובקלות יכולתי לפרסם זאת באחת הרשתות החברתיות , אבל אני אדם שלא אוהב מהומות ולכן אני שולחת מכתב זה. עליי לציין שיוצא לי להגיע לסניף דיזנגוף אחת לשבוע כי אני עובדת קרוב , כך שיוצא לי להוציא מינימום 100 ש״ח בשבוע רק במשביר לצרכן . למוכרות הלא נעימות כבר התרגלתי וכבר רשמו כל כך אין ספור כתבות , אבל על מה שקרה לי היום זה כבר היה מעל ומעבר. אני כבר לא מעוניינת לדרוך יותר בסניפי המשביר , מצטערת שחידשתי את הכרטיס ומבינה את השנאה של המון אנשים לגבי המשביר. אני רושמת מכתב זה כי אני חושבת שמישהו צריך להתעורר ולעשות בדק בית, לקוח סמוי שמעתם פעם?!.
אשמח לדעת כי אכן בוצע בירור עם אותה עובדת ולהסביר לה שלהיות נציג מכירה צריך להיות בן אנוש. וגם אם את חושדת במישהו תרחרחי מסביב , תבדקי במצלמות , אל תתנפלי על מישהו סתם כי נרדמתן בשמירה ומישהי גנבה לכן משהו וכמובן שנעלמה מיד אחרי.

ממתינה לתגובה מכם
תודה מראש
אזולאי ***
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה