פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט בושה... נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המשביר לצרכן
שלום, ברצוני להתלונן על עוגמת נפש שקרתה לאחותי ולי אתמול, 22.11.14 באחת מחנויות הרשת שלכם- במתחם G בכפר סבא.
אתמול נכנסנו אחותי ואני לחנות המשביר, על מנת לקנות דברים שונים.. כשהגענו לאזור ההלבשה התחתונה, לא היתה מקום דיילת שרות שתוכל לעזור. אחותי קראה "מישהו יכול לעזור" ורק לאחר שמצאנו את מה שחיפשנו, היא הגיעה. רצינו לקנות 3 תחתונים של בוניטה דה מאס (תחתון ללא תפר), ועל הסטאנד של התחתונים עמד שילוט שיש מבצע 3 ב-100 עד 30.11.14. לקחנו 3 תחתונים והדיילת אמרה שייתכן שהם לא במבצע ולא ידעה להגיד מה במבצע הזה. אמרנו שרשום ולכן לקחנו את זה (מיותר לציין שאני לקוחה של 365). הגענו לקופה וראינו שהדיילת קראה לאחראית והאחרונה פשוט הורידה את השילוט... שאלנו בקופה אם אכן יש את המבצע הזה- ואמרו לי שלא, אלא שיש את המבצע של המע"מ (לא משנה שאם הייתי לוקחת את זה, זה היה עולה נו רק 12 ש"ח יותר). כמובן שיש לי צילומים שמוכיחים שדבריי נכונים.. השארנו את כל הדברים בקופה והלכנו מבלי לקנות דבר.
עיצבנה אותי הגישה של האחראית שפשוט הורידה את המבצע מהמדף, הדיילת שלא יודעת על מה יש מבצע ועל מה לא ועל השקר. חוסר כנות ואמינות זה אחד הדברים עליהם אני לא מתפשרת. מיותר לציין שאיני מעוניינת לקנות יותר מוצרים אצלכם, ולא אמליץ למכריי ולעמיתיי. הפעם התאכזבתי קשות. פרסמתי אתמול פוסט בפייסבוק שלכם אך לא נעניתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה