פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפגע בטיחותי והתייחסות מזלזלת של הצוות נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום טיילתי עם ביתי בסניף המשביר בקריון, ליד דוכן תכשיטים של חברת zaban. מדוכן התכשיטים בלט מוט ברזל שנשברמהדוכן ו"תוקן" ע"י הצוות בעזרת נייר דבק. התיקון לא החזיק וביתי שעברה ליד נפצע מהברזל ברגלה ומכנס הג'ינס שלבשה נקרע.
פניתי למוכרת בדוכן שענתה בצורה מזלזלת שאם אני רוצה אני יכולה לפנות לשירות הלקוחות בקומה השניה.
עליתי לקומה השניה לשירות הלקוחות עם ילדה בוכה, הם "עשו לי טובה" ומילאו דוח פגיעה. אף אחד לא התעניין בילדה הבוכה מכאב, לא בפגיעה ולא בנזק. היה יחס מזלזל. לקחתי את הילדה החוצה לאכול ולהרגע וחזרנו כעבור שעה. ביקשתי העתק מהדוח שמילאו וקיבלתי תשובה שהזה מסמך פנימי ולא היו מוכנים לתת לי פרטים מהדוח.
אני רוצה לציין שכאשר חזרתי למקום רק עובד אחד בשם אמיר ואחנון התעניין בשלומה של הילדה. והוא לא היה קשור לשירות הלקוחות.
עוגמת נפש, עלבון מיחס הצוות, הגינס הקרוע והילדה שנהרס לה היום חופש כי כאבה לה הרגל ולא יכלה להמשיך לטייל בקריון. סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה