פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל קניון לב כרמיאל כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעת לחנות כדי לקנות מתנה קרם גוף.
נכנסתי למחלקת קוסמטיקה בשעה 18:00 והייתי לקוח יחיד מול שתי דיילות שלא התייחסו אלי אחרי שמספר פעמים חלפתי על פניהם. ניגשתי אל עובדת אחרת שהייתה ממחלקת תכשיטים. היא כבר קראה לדיילת ראשית של קוסמטיקה ( אחת משתיים ) זהב .
היא התחילה לטפל בי . הראה לי דוגמה יקרה מאוד ב 180ש"ח ומיד עברה לחברה בני מיעוטים שנכנסו אחריי . פניתי לדיילת שנייה ורק היא התחילה להסביר מיד זהב קראה לה לטפל בלקוח אחר והיא עזבה אותי בלי להגיד מילה . לא נתקעתי עדיין בכזה זילזול וחוסר מקצועיות .

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה