פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תשומת לב ושרות לא טוב נושא התלונה:
רוזנשטוק מוטי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון לב חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף המשביר בקניון חדרה על מנת להחליף נעלי ספורט לילד למידה גדולה יותר. לא מצאנו איש במחלקת הספורט ורק לאחר זמן הגיעה המוכרת.
מיד הותקפתי שהנעלים לא נתנות להחלפה כי נקנו לפני חצי שנה. כשהמוכרת ראתה פתק החלפה מלפני שבוע עדיין לא ממש הראתה רצון לעזור. קיבלנו נעליים ממודל אחר במספר נעל שרצינו אך ביקשה תוספת תשלום של 120 ש"ח.
כשביקשתי לקבל במקום זיכוי, המוכרת "התאכזבה" ושוב עשתה פרצוף ואמרה שלא ניתן לקבל זיכוי בקופה שלה ושאעבור לקופה הסמוכה.
שוב נאלצנו לחכות כרבע שעה וכשהגענו לקופאית היא אמרה שהיא צריכה כרטיס מנהל עבור החזר מוצר מסניף אחר.
הפעם כבר לא הסכמתי לחכות בצד ודרשתי שתפעיל כריזה כמה פעמים עד שהמנהל האבוד יגיע. שוב חיכינו רבע שעה והכרטיס הגיע על ידי שליחה זוטרה ולא המנהל/ת.
כשהגעתי למשרד המנהלת, מירי וייסמן, על מנת לשתף אותה בעוגמת הנפש ובעיקר בעיכוב המתמשך בהגעה של כרטיס קופה של מנהל הייתי בטוח שהיא תראה סימנים של התנצלות, לנסות להבין מה קרה שעבור זיכוי אני מבלה כ 40 דק בסניף אבל קיבלתי אדישות, כאילו מה אתה בכלל מתרגש.

בקיצור השירות במשביר לצרכן חדרה גרוע ומתאים לאמצע המאה הקודמת כשלא היו להם מתחרים.
למשביר הפתרונים פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה