|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אין מענה בטלפון של שירות הלקוחות של המשביר לצרכן. לא עונים שם במשך ימים רבים. פעמים רבות וזמן רב...כיצד זה יתכן?שירות לקוחות לא אמור לשרת את הלקוחות? ובדיחה גדולה מזו. באחת הפעמים ענה משיבות שאמר אני מופנה להשארת הודעה אך גם שם לא עונים?
וזה עוד לפני שדיברתי על נושא הפנייה לשירות לקוחות: נתקלתי ביחס משפיל מצד קופאית שכלל לא ביקשתי את שירותה. כמו גם מצד מנהל הסניף. פניתי לשירות לקוחות ועד שענו לי זה היה בבחינת "ההגנה הטובה ביותר היא התקפה" והנה אני שוב נמצא במקום שהם אינם עונים שוב
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|