פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה לקויה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנני קניינית וותיקה בחברת "המשביר לצרכן"
והיום חוויתי התנהגות וזלזלול בשירות ובכספי לתדהמתי שאין כמותה,
הגעתי למשביר על מנת לרכוש מוצרי קוסמטיקה

1. לא הייתה אשת מכירות פנויה
2. חיכיתי כמעט 10 דק' עד שמישהי ניגשה אלי
3.כשהבחינה שהתעניינתי במוצרי קוסמטיקה של LOREAL PARIS שלא בעמדה שלה ושלא מקבלת על כך עמלת מכירה הסבה את תשומת ליבה ללקוחה אחרת ונתנה לי לחכות עוד 10 דק' עד שהתפנתה אליי.
4.מחוסר ברירה והבחנה במצוקתה של המוכרת למכור מוצרים מהעמדה שלה של חברת REVLON כבר התייאשתי והחלטתי לרכוש את מוצרי באותה עמדה.
5. עד וכאשר מצאתי את מוצרי הקוסמטיקה בהם התעניינתי , המוכרת הלא נחמדה לקחה את כל המוצרים שבחרתי לקופה ואני המשכתי לחפש פריטים נוספים בסניף.
6. כאשר הגעתי לעמדת התשלום ולאחר ששילמתי ביקשתי שוב לראות את אחד המוצרים שרכשתי - צללית של חברת REVLON
לתדהמתי הבחנתי כי המוצר שנמכר לי ושילמתי עליו הוא טסטר מהתצוגה!
7. כמובן שהקופאית אמרה לי שנראה לה חדש עד שהשכילה להיות אמתית וכנה וכן הסכימה איתי שנראה מתצוגה.
8.קראתי לאחראית המשמרת וביקשתי שיחליפו לי את הצללית בחדשה , אך כמובן שזאת הייתה הצללית מהסדרה האחרונה , לאחר שכבר התעייפתי אפילו הסכמתי לקנות אותה רק במחיר של סביר טסטר ולא במחיר מלא, זאת לא הסכימה וביטלתי את הקנייה.
9. היה מאוד מבייש
10. לכספי אין ערך?
11. הזמן שלי לא נחשב?
12. מאוד התביישתי בעמדת המכירה , למה אני צריכה להרגיש שעשיתי משהו לא בסדר כשהבחנתי שהמוצר הוא טסטר ולא סגור ואין עליו תו מחיר?
13. לאחר מכן ישר הלכתי לסופר פארם לרכוש את אותה צללית בה חשקתי
והפלא ופלא יחי ההבדל ! נמכרה לי צללית סגורה עם תו מחיר מלאה וברור לכל עין שחדשה.
14. כשהבנות מהסופר פארם הבחינו שהייתי נסערת סיפרתי להן את שהיה ותגובתן הייתה שבטח שינסו למכור לי גם טסטסר כי הרי המשביר מפסיקים לעבוד עם אותה חברת REVLON ועושים חיסול למוצריה.
15.פשוט בושה אני קונה במשביר כל כך הרבה שנים וכזה יחס אף פעם בשום מקום לא קיבלתי , אפילו בכל בו פשוט קיבלתי יותר יחס והוגנות ממה שהיה היום .

אודה להתייחסותכם במהרה.

בברכה,

שירן
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה