פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבות בחידוש חברות במועדון נושא התלונה:
אמיתי יעלה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏פברואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.2.16 חידשתי החברות במועדון 365 בתשלום 100ש"ח.
כעשרה ימים אח"כ, קיבלתי בדואר 2 כרטיסי גיפט קלאב ע"ס 75ש"ח ל"שופינג מפנק מתנה" .באותיות הקטנות נכתב "בתוקף עד 31.3.16 במעמד ההצטרפות...למימוש חד פעמי לאחר ההצטרפות. מעל 2 הכרטיסים נכתב "ההטבות מחכות לך בחידוש חברותך במועדון" .
ב-25.2.16 ביקשתי לנצל ההטבה אולם נאמר לי שבלתי אפשרי מאחר וכבר חידשתי הכרטיס ! (באותו החודש !) הקופאית, לאחר ויכוח, התקשרה למשרד ונאמר לה שאוכל לנצל ההטבה רק עם אחדש החברות לשנה נוספת !!! פתרון מגוחך ואבסורדי לחלוטין...אז אחת מהשתיים : או ששלחתם אלי ההטבה לאחר החידוש... או שהדואר אחר בחלוקת המכתבים, ואם כך הדבר, מדוע לא לתת אורכה לניצול ההטבה עד 31.3.16 ללא קשר לתאריך החידוש ??? מהשיחה בין הקופאית והמשרד הבנתי שאינני הראשונה שנתקלת בבעיה זו....
מן הראוי היה להפעיל שיקול דעת רציני יותר ולבוא לקראת הצרכנים הוותיקים שלכם, דבר שרק יעשה טוב לשמו של "המשביר לצרכן" ויביא קונים גם להבא.
אודה לתגובתכם והתייחסותכם בהקדם,
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה