|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
בן צור ליאורה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 16 מרץ 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
חדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מסקרה של חברת רבלון. כשהעברתי את המברשת על הריסים היא הייתה יבשה. כשהגעתי לסניף במשביר לבקש להחליף אתהמוצר, הביאו בפני מנהלת שטענה שיש הרבה חומר בקצה המברשת בעיגול. טענה שיש למרוח קודם עם הצד המרוחק ורק אחר כך לפזר עם המברשת . מוכרחה לציין שמעולם לא שמעתי דבר כזה, אך היא טענה שמייטב המאפרים עובדים כך.
היא הייתה מאד לא חביבה ומסבירת פנים וכשהתכעסתי היא הגיבה משהו על כך שאני יוצרת הפרעה . סיימתי בזה שאמרתי לה שבזה הרגע אבדה לקוחה.
נגשתי לסניף של סופר פארם ורכשתי מסקרה חדשה של לוריאל. הדיילת הדגימה לי איך מושחים את הריסים. כמובן שהיא הדגימה בדרך המקובלת ולא כפי שטענה המנהלת הלא נחמדה במשביר.
כבר שנים לא נתקלתי ביחס כזה בחנות כלשהי. לא הייתי מצפה להתקל בהתנשאות כזאת מצד מנהלת כיום, כאשר בכל מקום מחזרים אחר הלקוחות ומנסים לרצות אותם.
|
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|