פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל מדיילת של לנקום סבטלנה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה משביר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי קרן מאיה. אני לקוחה וותיקה של המשביר אך לצערי האירוע אתמול היה לא נעים. אתמול ביקרתי עם בעלי במשביר אחה"צ הייתה דיילת של לנקום שמה סבטלנה שלדעתי לא צריכה לעבוד בלתת שירות ללקוחות. לפני כחודש רכשתי 4 סטים לחג עבור בנותיי וכלתי. וביקשתי דוגמיות אם אפשר. הדיילת ענת היא זו שמכרה, ביקשתי דוגמיות של לנקום. אמרה שאין כרגע, כשאהיה בקניון שאכנס אליה והיא תיתן לי. היא הייתה בסדר, רק כל פעם שהגעתי לשם בונוסף רכשתי עוד מוצרים על הדרך ענת לאה הייתה. בכמה פעמים שעברו שאלו את המנהלת והיא אמרה שעוד לא קיבלו. כמה פעמים שביקשתי התשובה הייתה לא קיבלנו. אתמול סבטלנה הזאת ממש צעקה עלי, אני לא מכירה אותך, את לא קנית ממני וכ"ו בקול ממש עצבני ומאיים, תבואי כשענת נמצאת. אני לא איזה ילדה מהרחוב או מקבצת נדבות שצריכה להתחנן שיתנו לי דוגמיות. הבוטח לי שיקיימו. אני צריכה להתאים את עצמי לענת או לבוא במיוחד כשהיא נמצאת? זה לא המכולת של אבא של הסבטלנה הזאת ומעבר לכך אם הייתי רוסיה הייתה מיד "ממציאה" דוגמיות ללא ספק. האמינו לי שאם לא היו מבטיחים גם לא הייתי מבקשת. ענת ועוד אישה דתייה שאינני זוכרת את שמה, הם אלה ששידלו אותי לבוא לקחת דוגמיות. אשמח לתגובה מהנהלת שירות הלקוחות או אחראי על התלונות. אני יודעת ויכולה לפנות לתלונות הצרכן על היחס המזעזע שקיבלתי ממנה אם יהיה צורך והעניין לא יטופל. לא אקנה יותר מאותה סבטלנה, זה בטוח. אשמח לתגובה. מאיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה