פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר והטעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי להחליף נעלי ספורט לילד שנקנו קודם לכן. המוכרת במחלקה נתנה לי נעליים אחרות וטענה שהן עולות 149 ש"ח כשהגעתי לקופה, נאמר לי שמחיר זה הוא רק לחברי מועדון וכדי ליהנות ממנו עלי לעשות כרטיס ב 50 ש"ח אחרת אאלץ לשלם 400 ש"ח, זו הטעיה אך שתקתי והסכמתי לשלם עבור חברות במועדון, אבל אז נאמר לי שעלי לשלם 100 ש"ח בכרטיס אשראי זו היתה הטעייה נוספת כי בתחילה נאמר שדמי החברות עלותם 50 ש"ח וזאת כדי שאקבל זיכוי גדול ואאלץ לקנות אצלכם, זה היה יום קשה קשה במיוחד עמדתי בקופה שעה וחצי בה הקופאית שכבר קיבלה אישור מאחת המנהלות היתה ספקנית וכל פעם העבירה אותי ממנהל למנהל עד שהגעתי למנהל הסניף, לאון שהיה הכי פחות סובלני וקשוב ממש גס רוח, לא חשב איך לעזור ילדיי הקטנים נאלצו להמתין שעה וחצי כדי שאחליף זוג נעליים וזאת מכיוון שבאתי עם כרטיס של הסתדרות המורים, רוצה פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ולילדיי, חייבתם אותי בעקיפין לקנות אצלכם הגדלתם את הזיכוי שלי ב50 ש"ח אותם הוצאתי מכיסי זו רמאות לשמה! כל היחס ושירות הלקוחות שלכם היה מתחת לכל ביקורת, רוצה החזר כספי על הזיכוי ולא רוצה לחזור לחנותכם יותר, אחרי חוויות קניה מ ז ע ז ע ת.
כספי סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה