פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמון של הבטחון במשביר לצרכן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני חברה במשביר לצרכן כבר הרבה שנים .
היייתי היום במשביר לצרכן בירושלים ר"ח יפו קניתי בשמים ואודם רבלון . בדוכן של האודם בדקתי את הצבע של הטסטרים (אלה של ה-24 ש') . המוכרת נתנה לי את האודם ועמדתי בקופה לשלם בסבלנות.
כשרציתי לצאת צפצף לי הזמזם ולאחר כמה חיפושים נמצא טסטר בתיקי (לא כזה שאני קונה ) , ללא מכסה ומלוכלך.
קראו לאחראי ביטחון בשם מקונן והוא הגיע עם עוד בחור סה"כ עמדו מולי 4 חבר'ה (השומר בשער , השומר בתוך הקומה הראשונה , אחראי בטחון וסגנו). התחילו לחטט בתיקים לבדוק את החשבונית.
תחילה המחזה היה נראה לי סוריאליסטי אבל כיבדתי אותם מאוד והבנתי שזה תפקידם .
כשביקשו הסברים אמרתי שלא יודעת איך נכנס לתיקי , אבל זה לא האודם שלי , לא הצבע לא הסוג והוא פתוח וחלוכלך ואין סיבה שאקח.
הסברתי להם שפתחתי את התיק בדוכן להוציא טישו וגם כששילמתי בקופה. היה נראה שלא האמינו.. לקחו אותי לחדר קטן והסבירו שאין ברירה כיוון שזה בתיק ולא בשקית יש בעיה גדולה יותר. אמרתי להם שאני מוכנה לשלם והעיקר לצאת משם , כי אני לא מבינה את ההתעקשות שלהם. לאחר דין ודברים שילמתי להם את מלוא המחיר שאמרו 122 ש"ח (לדעתי זה לא מחיר השפתון , אבל לא התעקשתי. לא רציתי קבלה וגם לא את האודם שרצו שאקנה. רציתי רק לצאת מהסיטואציה המביכה.
השארתי להם שם מס' זהות ומס' םלאפון וישוב עפרה בו אני גרה . הצגתי ת"ז שיראו שרשמתי פרטים נכונים (בלי שביקשו ממני ) והם לקחו לצלם את התעודה.
כשיצאתי מהחנות אחרי הטראומה התחלתי להבין שעברתי השפלה ללא סיבה מוצדקת.
אני רוצה שתבינו שאני לא מתלוננת על מישהו מהמאבטחים שעשה את עבודתו כפי שהוא מבין וקיבל הוראות.
התלונה שלי על חוסר האמון שקורה למאבטחים כשהם נתקלים בבעיה.
ידוע לי שיש גנבים ויותר מכך גם קלפטומנים חולים. וברור שצריכה להיות אבטחה שלא יגנבו. אבל תראו ליד מי אתם עומדים ומה לקחו. אני אשה בת 61 דתיה שחברה במשביר שנים רבות ומעולם לא נתקלתי בבעיה. אם חלילה הייתי לוקחת משהו יקר ערך ברור שצריך לשלם גם אם זה נכנס לתיקי בטעות. לא ברור לי איך הגיע לתיקי. מעולם לא נתקלתי במצב שמישהו חושד בי בגניבה. אז אם האודם נכנס לתיקי בכוונה או שאי חולה נפשית ואז צריך לרחם עלי או שקרתה כאן טעות. .בכל מקרה מספיק נזיפה וחינוך שלא יקרה פעם נוספת. רוצים יותר מזה קחו את פרטי החברות שלי כדי לבדוק אם קורה מקרים כאלה שוב. אבל לעכב אותי ולהסביר שאין ברירה.?! תמוה בעיני. עד כדי כך חוסר אמון כשאומר לך אדם שהוא לא לקח . באמת הגזמתם . אני לא מדברת על החזר כספי , לא זקוקה לכסף. אתם יכולים לתת אותו לצדקה אבל נראה לי שאני חייבת לקבל התנצלות ובעיקר לבקש מהמאבטחים על מה להתעקש ועל מה לוותר.
במצב כזה כשלא ברור לי איך נכנס האודם לתיקי , נכון להיום אני פוחדת להכנס שוב לסניף שתמיד נהנתי לקנות בו. אני חושבת שיש עדיין מקום למצוא אנשים ישרים במדינת ישראל ולא כולם בגדר רמאים וגנבים.
בכבוד רב
חוה הרטוב
עלבון סוג הנזק :
בקשת התנצלות ותרומת הסכום לצדקה. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
SwZGuLSbYnDX שם ותפקיד:
AqWzLK httpwww.LnAJ7K8QSpkiStk3sLL0hQP6MO2wQ8gO.com תגובה:
AqWzLK httpwww.LnAJ7K8QSpkiStk3sLL0hQP6MO2wQ8gO.com פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה