פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותי נשים מגעילים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הדר הכרמל חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד
הנהלת המשביר
אני לקוחה וותיקה ובעלת כרטיס חבר מועדון 365 מזה שנים רבות.
ביום רביעי 2.6.16 ,הגעתי לסניף המשביר שבהדר-חיפה.
נכנסתי לשירותי הנשים ולהפתעתי גיליתי הזנחה שלא פגשתי מעולם בחדרי שירותים ציבוריים.
השירותים היו מטונפים מאופן מוגזם, תיקנים "טיילו" בהם באופן חופשי ובשני תאי השירותים לא היו אסלות...המשתמש בשירותים אמור לשבת על שברי חרסינה.
ניגעלתי מלהשתמש בהם ופניתי למוכרות באותה הקומה [קומת הספורט] שאלתי אותן האם הן מודעות למצב המחפיר של השירותים בקומה שלהן , הן הנהנו עם ראשן לאות הסכמה.
פניתי למזכירה שטענה שהיא "הנהלה" ושאלתי אם השתמשה בשרותי המשביר? והיא ענתה בגסות "זה לא מעניין...."!.
ביקשתי ממנה לקרוא למנהל המשביר בסניף הדר....המתנתי לו אך הוא לא הואיל בטובו לבוא.
לאחר כשעה חזרתי למזכירתו במטרה לפגוש את מנהל הסניף ולהסב את תשומת ליבו לחלק בלתי ניפרד ממבנה המשביר....ושוב הייתה התעלמות מצדו.
החלטתי לפנות בתלונה , המשביר , אחד הרשתות הוותיקות והמכובדות בארץ , התאכזבתי מאוד מההתייחסות ,מהתנשאות ומהגועל נפש שבו אמורים באי המשביר להשתמש.
רשת שמפרסמת את עצמה במיליוני שקלים יכולה להשקיע בשירותים ראויים לבני אדם ולא בשירותים שאפילו בהמות לא ראויות למקום כזה
לא אחזור לקנות במשביר ואמליץ לידידי וחברי לא לפקוד מקום שמזלזל בקוניו ואשקול אף לפרסם ברבים את התמונות אשר צילמתי ב"שירותים" אשר לא יביישו את תושבי עזה.......
לטיפולכם אודה.
יהודית שיפר
052-5344963
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה