פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תפקוד הסניף נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סטאר סנטר אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
עלי לציין שבדרך כלל אני לא טורחת להתלונן אך במקרה זה כשמדובר ברשת שאני רוכשת בה לעיתים קרובות מאוד חורה לי שהשירות שם מתחת לכל ביקורת. פעמיים ניגשתי למנהל הסניף והערתי את תשומת ליבו אך לא נראה לי שמשהו ישתנה. פעם ראשונה לגבי מלאי המוצרים שלא קרה שהגעתי לסניף ולא היה חסר אחד המוצרים שחיפשתי בטענה שבדיוק נגמר, אין במלאי. פעם שניה היום הגעתי לסניף עם אימי אשה מבוגרת בת 86, חיפשנו עבורה בגד לאירוע חיכינו מספר דקות שאחת הבנות תיגש לסייע לנו אך אף אחת לא טרחה להגיע היתה נציגה אחת בכל אזור הביגוד שהייתה עסוקה. גם במקרה הזה ידעתי את מנהל הסניף והלכנו בלי לרכוש דבר. הסיבה שאני רושמת את כל זה היא שצריך לעשות שם סדר כי ממש לא נעים לעשות שם קניות אך הגישה לסניף נוחה לכן אני מגיעה לשם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה