פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע קניתי נעלי ספורט.אחרי 3 ימים נעלתי אותן פעם אחת למשך שעה לחדר כושר ואז גיליתי שהן מתפרקות.במוצ"ש באתי למשביר לאותו סניף בו בוצעה הרכישה.הקופאית במקום הפנתה אותי למנהלת המחלקה.הסברתי מנהלת את המצב וביקשתי לבצע החלפה.מנהלת הסבירה לי שהיא חדשה וצריכה להתקשר למנהלת מחלקה אחרת.אחרי השיחה איתה הוסבר לי ששולחם את הנעליים לבדיקה וזה יקח 21 יום.התעקשתי שזה לא מקול מכיון שמדובר בבנעליים חדשות שהיו פגומות.אחרי התעקשות שלי נתנו לי לדבר עם אוה מנהלת הוותיקה שלא אישרה את ההחלפה.הסברת לה גם שאני מצפה לצאת עם נעליים אחרות מכיוון שזאת לא אשמתי שנעליים היו פגומות וגם היום זה יום אחרון למבצע של 50% והחל ממחר אצטרך לקנות נעליים במחיר מלא.המנהלת אמרה לי שבשום פנים ואופן לא יחליפו לי את הנעליים ואז היא אמרה לי משפט הבא "אם את רוצה שנטפל אז תשאירי את הנעליים ואם לא אז את יכולה לקחת את הנעליים וללכת"!!! זה נשמע לכם הגיוני שככה מדברים על הלקוח?? זאת ההחיות של המשביר?? שאלתי אותה מה שמה ואז היא אמרה שלא חייבת להגיד לי את השם.את השם שלי אני יודעת פשוט לא רוצה לציין כאן אבל בהחלט אעביר להנהלת המשביר.
פשוט הזוי שאנשים כאלה נתנים שירות ללקוחות ועוד קוראים לעצמם "מנהלים" ברשת שמכבדת את עצמה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה