פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות והענקת חווית קניה רעה בלשון המעטה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ו' 19.8.16 באזור השעה 14:00 הלכתי עם אבי לקניות במשביר לצרכן סניף דיזינגוף סנטר.
לאחר קניית המוצרים הביאו לנו פתק שמציין כי מגיעה לנו מתנה בשווי 120 ש"ח [פחות או יותר], ואפשר לקחת אותה ביציאה.
כשניגשנו לאדם שעמד ביציאה והיה אמור לחלק את ה"מתנה", הוא היה עסוק עם לקוחה אחרת. המתנו 2 דקות, וכשראינו שהעניין מתעכב, ביקשנו שפשוט ימסור לנו את המתנה ולא נפריע לו.
הוא הסביר שצריך לבדוק האם אנחנו זכאים למתנה וכו' [למרות שעל הפתק שקיבלנו אין שום תלות בזכאות, אלא מצוין במפורש שהיא מגיעה לנו עקב קנייתנו].
לאחר מכן, כשהראינו לו את הפתק, הוא אסף אותו אליו, וטען שהפתק זה "סתם שטויות ולא צריך אותו".
כאן כבר הבנו שמדובר [כנראה] בקידום מכירה נוספת, ולא באמת במתנה.
פנינו ללכת, וציינתי בפני אבי כי ככל הנראה אכן מדובר בקידום מכירה מסוג זה או אחר.
באותו הרגע, המוכר צעק [ציטוט]: "זה לא קידום מכירה, אז אל תזרוק לאוויר שטויות שאתה לא יודע ולא מבין בהן כלום".
באותו הרגע הסתובבתי אליו וביקשתי את הפרטים. אני בעצמי עובד במכירות, ואין צורך לציין שאדם שמייצג חברה גדולה כמו "המשביר לצרכן" לא יכול להתבטא כך בפני לקוח. אני מזכיר שוב - בכלל לא דיברתי אל המוכר כשאמרתי שזה קידום מכירה, אלא לאבי. באיזה זכות הוא התערב בדברי? ובאיזה זכות הוא אומר ללקוח שמה שהוא מציין בפני אביו זה שטויות? מי הוא בכלל?
לאחר שצילמתי אותו ואת הכרטיס עובד שלו, הוא התרברב בכך שהוא מנהל ולא עובד [מה שעוד יותר אכזב אותי, איך "המשביר לצרכן" נותנים לאדם כזה לנהל משהו?].
לבסוף, כשפניתי ללכת, הוא המשיך להתרברב, ככל הנראה כדי להרשים את הלקוחה שאיתה דיבר באותו הזמן, ואמר "בוא נראה אותך, תתבע אותי. יש לי עורכי דין מעולים אז שיהיה בהצלחה".
שוב, הערת ביניים, אם לאותו "מנהל" הייתה טיפת אינטיליגנציה, הוא ודאי היה יודע שבכל השתלשלות האירועים הוא בכלל לא עבר על החוק, אלא פשוט גרם לחוויית קניה גרועה ללקוח, שגררה פניה להנהלת המשביר לצרכן וזה הכל.
באופן אישי, אני מאוכזב מאוד מהשירות הגרוע.
זו לא פעם ראשונה שקניתי במשביר לצרכן, אך בהחלט פעם אחרונה. לא בגלל חווית הקניה הגרועה, אלא בגלל שהרשת בוחרת כאלו אנשים להיות מנהלים בחברה שלה.
אם אלו האנשים שאותם היא ממנה למנהלים, אז לאיזה אנשים היא נותנת לנהל את הכספים שאנו כלקוחות משלמים לה, עם הפרטי אשראי שלנו? נקודה למחשבה.....
נ.ב, לקבלת פרטיו האישיים של ה"מנהל", הרשת מוזמנת לפנות אלי ישירות
עלבון סוג הנזק :
ממליץ לפטר, חוסר ייצוגיות לחברה פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה