|
|
|
|
|
|
שקרים בעת תשלום בקופה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 אוגוסט 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כאשר הגעתי לקופה ע"מ לשלם הפנתה אותי הקופאית לעובד בסמוך כדי "לבדוק האם מגיע לי החזר בסך 50 ש"ח על הקניה" אותו עובד בדק את "זכאותי" לפי מספר הזהות שלי וציין כי מגיע לי ההחזר. כשבקשתי את ההחזר הוא הסביר לי כי זה כרוך ברכישת כרטיס אשראי נוסף שעלותו כ- 14 ש"ח בחודש והא מקנה לי הנחה בסך 3%. זו רמאות, הפסדתי את התור ונגזל ממני זמן יקר. עליכם להפסיק את הנוהג הפסול הזה. אם אתם משקרים בנושא זה כיצד אפשר לסמוך עליכם?
|
גם עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|