פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים בעת תשלום בקופה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר הגעתי לקופה ע"מ לשלם הפנתה אותי הקופאית לעובד בסמוך כדי "לבדוק האם מגיע לי החזר בסך 50 ש"ח על הקניה" אותו עובד בדק את "זכאותי" לפי מספר הזהות שלי וציין כי מגיע לי ההחזר. כשבקשתי את ההחזר הוא הסביר לי כי זה כרוך ברכישת כרטיס אשראי נוסף שעלותו כ- 14 ש"ח בחודש והא מקנה לי הנחה בסך 3%. זו רמאות, הפסדתי את התור ונגזל ממני זמן יקר. עליכם להפסיק את הנוהג הפסול הזה. אם אתם משקרים בנושא זה כיצד אפשר לסמוך עליכם?
גם עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה