פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, עלבון בעקבות קניית בשמים במשביר לצרכן. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבועיים קניתי 2 בשמים במשביר לצרכן באשדוד בסטאר סנטר. סכום הבשמים היה כ-1500 ש"ח. לאחר ששילמתי ראיתי לקוחה שקנתה יחד איתי וקיבלה המון דוגמיות של בשמים מהנציגה שנתנה לה. כשביקשתי ממנה שאני רוצה גם דוגמיות היא אמרה לי שהיא לא יכולה לתת לי מכיוון שהלקוחה שלה קנתה בסכום גבוה ממני!!!
ומשום שאני לא קניתי אצלה את הבושם.(וזאת לאחר שהתייעצתי איתה ועם עוד נציגה).
קוראים לבחורה שביקשתי ורוניקה. אני לא נתקלתי בכזה יחס ובושה שהיא צועקת עליי, עושה פרצופים שהיא לא יכולה לתת לי (וביקשתי דוגמית אחת ולא 10) וזאת אחרי שהיא חילקה את אותו דוגמית ללקוחה שהייתה איתי.
ורוניקה התייחסה אליי בגסות, בצעקות והרגשתי שאני מתביישת להיות מולה. הרגשתי שעוד שנייה אני מחזירה את הבשמים רק בגלל מה שעשתה לי.
מה שכן, לסניף הזה אני לא חוזרת אחרי הבושות שעשתה לי ואחרי הצעקות שעשתה לי שם.
תודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה