פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלבשה תחתונה נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏נובמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בשעות הערב קניתי מחטב,העובדת נתנה לי למדוד את כל המחטבים במידה s ונתנה לי במקום s m יום שלישי שלא עברו עדיין 48 שעות ניגשתי למשביר להחליף בסהכ מידה,לא הסכימו להחליף לי,אמרתי להם לבטל לי א העסקה לא הסכימו לבטל,יחס מכפיש,פשוט עצוב מה שקורה בסניף הזה,אני לפני חתונה בסהכ ביקשתי להחליף מידה.
עד שצעקתי קצת החליטו להחליף לי מידה,אך לא הייתה מעדה במלאי,הסברתי שוב שאני לפני חתונה והמידה לא מתאימה,אמרתי לעובדת שאני מוכנה להוסיף כסף היא פשוט לא התייחסה אליי אמרה לי שאין מה לעשות והסתובבה לי בפרצוף,המעט שיכלו לעשות זה לבטל העסקה והייתי גם לוקחת משהו שיותר יקר,העיקר להתייחס בהתאם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא מתייחסים ככה ללקוחות במיוחד שאני לקוחה קבועה צריך לדעת להתייחס בהתאם. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה