הזמנת כרטיס אשראי עבורי, בניגוד לרצוני ובאמתלה של הטבה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 פברואר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך עכו 192, קרית ביאליק |
כתובת: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון, 12/2/17 אשתי ואני קנינו מספר פריטי לבוש במשביר לצרכן, סניף הקריון. אשתי שילמה בכרטיס של מועדון 365, ולאחר התשלום נאמר לנו כי מגיעה לי הטבה מאחר שהכרטיס משותף. נציג לקח אותנו הצידה עבור ההטבה הנ"ל, והתחיל לשאול אותי על פרטים אישיים שונים לצורך ההטבה. בשלב מסויים חשדתי, לפי הפרטים ששאל, שהנציג מתכוון להזמין עבורי כרטיס כא"ל חדש, למרות שלא אמר כלום על זה. אמרתי במפורש שאם ההטבה כרוכה בהזמנת כרטיס אשראי, אני מוותר עליה. אחרי שהנציג משך אותנו עוד ועוד זמן, ויתרתי לבסוף על ההטבה. בדרך החוצה קיבלתי הודעת טקסט על כך שהוזמן לי כרטיס. יש לציין שבשום שלב לא חתמתי על שום טופס! חזרתי לנציג והוא אמר שביטל את ההזמנה עקב זה שאמרתי שאיני מעוניין.
אבל לא סמכתי על דבריו, ולכן היום, ה-13/2/17 בבוקר, התקשרתי לכא"ל, סיפרתי את הסיפור כדי לברר האם אכן הוזמן עבורי כרטיס, ומשנעניתי בחיוב (! כלומר הנציג במשביר לצרכן שיקר), דרשתי לבטל את ההזמנה, ונציגת השירות שטיפלה בי הבטיחה שתבטל את הזמנת הכרטיס ללא עלות.
אני מתלונן על:
1. הנציג במשביר לצרכן הזמין לי כרטיסס בלי לומר לי דבר לגבי זה.
2. למרות שבפירוש אמרתי שאינני מעוניין בכרטיס ושאני מוותר על ההטבה אם זה קשור להזמנת כרטיס.
3. הנציג בפירוש שיקר כשאמר שביטל את הזמנת הכרטיס.
אני רוצה לציין שלקח לי כחצי שעה היום לבטל את הזמנת הכרטיס (שירות טלפוני של כא"ל...).
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
טיפול בנציג במשביר לצרכן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|