|
|
|
|
|
|
אי כיבוד מחיר הנקוב על המוצר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזינגוף סנטר |
כתובת: |
הסניף בדיזינגוף סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בקניית מוצר קוסמטיקה שעליו היה נקוב מחיר מסויים בקופה נגבה ממני מחיר היקר ב- 10 שקלים מזה שצויין על האריזה.
כיוון ששילמתי באשראי לא שמתי לב לכך, רק לאחר שכבר שילמתי את החשבון.
כשהתלוננתי בפני הקופאית היא טענה כי זה המחיר שמצויין במחשב כשהיא מעבירה את הברקוד ולכן היא לא יכולה לעשות שום דבר, פניתי גם לקופאית הראשית והיא השיבה לי אותה תשובה.
התקשרתי לאחר מכן לפניות ציבור של המשביר לצרכן אך לא חזרו אליי.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם. מודעות לחוקי הגנת הצרכן וכיבודו ברמות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|