פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטים מועדון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי שבוע שעבר כרטיס מועדון. בני בן 15 הגיע ביום ו' למשביר עם כרטיס המועדון בצירוף התעודת הזהות שלי ( הכרטיס זמני) ונאמר לו שהוא צריך לשלם עבור הכרטיס? כאשר הגיע הביתה התקשרתי למשביר ונאמר לי שהכרטיס אישי. בהזמנת הכרטיס כאשר מילאתי טופס נמסר לי שאקבל כרטיס נוסף עבור בן זוג אך התהליך לוקח כ- 2-3 חודשים.
לא נראה לי הגיוני שמשפחה צריכה לקנות עבור כל ילד כרטיס מועדון נוסף. יש לציין שלבני אין תעודה מזהה בגלל גילו!

פקידה ההנהלה במשביר ענתה בחוצפה שעד גיל 18 הילד יכול להשתמש בכרטיס אך הוא אישי???

לא נראה לי שהפקידה שעונה לטלפון אמורה לומר "למה לא התקשרת כאשר הילד היה בחנות?

לא נראה לי שיש להשפיל ילד ע"מ לקבל הנחה שמגיעה ללקוח. למה לחייב הורה להתלוות לקניות בגלל הנהחה? כנראה שהמשביר חושבת שכך היא שומרת את הלקוחות!

הסיפור של הכרטיס מועדון חוזר על עצמו בהרבה רשתות אחרות.
לעניות דעתי יש לפעול לשינוי מדיניות של הכרטיס מועדון ולחייב ביתי עסק!



כל מה שצוין ביחד סוג הנזק :
שינוי מדיניות בכרטיס מועדון בכל הרשתות פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה