פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה-מצ"ב מכתב שנשלח בדואר לפני כחודש ועדיין לא קיבלתי תגובה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי פ"ת כתובת:
קניון אבנת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
25/09/06



לכבוד-
המשביר לצרכן החדש בע”מ
רח' הצורן 1, אזור תעשיה דרום,
ת.ד. 5, נתניה 42506
מח' פניות הציבור

א.ג. נכבדים,


הנדון: עוגמת נפש


בתאריך 16.08.06 רכשתי 2 זוגות מכנסיים תוצרת חב' דיסקרט ברשת המשביר לצרכן שבפ"ת סניף קניון אבנת.
את החלטתי לרכוש דווקא ברשת זו קיבלתי בעקבות הידיעה כי חברת המשביר לצרכן החדש בע”מ מספקת מוצרים איכותיים. מאוד התאכזבתי לגלות כי ההפך הוא הנכון.

• כאשר לבשתי את הזוג הראשון ונגשתי לפגישה עסקית שהופסקה באמצעיתה בעקבות קרע גדול בתפר האחורי של זוג המכנסים קיוותי כי זהו מקרה חד פעמי שלא יחזור על עצמו שוב. כמובן שהמבוכה היתה רבה כשביקשתי לעזוב את המקום נאלצתי להסתובב עם הגב ליושבים כשהישבן שלי מציץ "בשמחה" החוצה.
• גם עם הזוג השני עברתי את אותה עוגמת נפש ובושה כשביקשתי להתיישב לצד ילדתי בבמום ציבורי והבנתי כי לקום זה לא יהיה נעים.

אבקש להבין איך חב' המשביר לצרכן מרשה לעצמה להחזיק איכות סחורה כל כך ירודה?

למרות שקיבלתי זיכוי בגין התשלום,אני מוצאת לנכון כי אני זכאית לפיצוי בגין הבושה ועוגמת הנפש שעברו עלי שלא לדבר על כך שהפגישה העסקית בה נוכחית הופסקה והעסקה בוטלה.

ממתינה לתגובתכם המהירה.

עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה