|
|
|
|
|
|
זילזול בלקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הקניון הגדול פ"ת |
כתובת: |
הקניון הגדול פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה בסניף לפני כחודשיים לאחר כביסה ראשונה ( כביסה עדינה) החולצה התכווצה לחצי .
נכנסתי לסניף לדרוש החלפה של החולצה אך נתקלתי ביחס עויין ולא מקובל מנהל הסניף בכבודו ובעצמו (העונה לשם ראיף) ניסה לאתר נקודות כשלון של שימוש בחולצה או כביסתה או לדרוש היכן הקבלה ( מי שומר קבלה של קנניה של חולצה) על מנת להתנער מאחריותו להחלפה לא הואילו כל הניסיונות להסביר לו מה טיבו של לקוח הוא בשלו לא היה מוכן לשמוע על לנסות לדבר עם הסוכן של החולצות להחלפה או לזכות אותי בחולצה אחרת טיעונו היה שאין לי קבלה והוא לא יודע כמה שילמתי על החולצה אני טענתי שזה לא משנה רק שיחליף לי חולצה.
המשביר והמנהל בראשו לא יודעים איך לשמר לקוחות אפילו אם התלונה נראת לו לא צודקת והוא בעצמו אמר שנמכרו עשרות חולצות כאלו ואף אחד לא בא בתלונות זה אומר שלא צריך למצוא תירוצים ללא סוף העיקר לא להחליף את החולצה ויתרה מזאת לא לנסות לדבר עם הסוכן של החולצות למרות שעדיין סוכן זה מספק מתוצרתו סחורה רבה למשביר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת החולצה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|