פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
חנות 28 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי ה- 08.11.06 בשעה 18:00 הגעתי להחליף חולצה אשר קיבל אחי במתנה. אחרי שבחרתי חולצה חליפית עמדתי בתור לקופה (קופה 23) שלא היה עמוס במיוחד (הייתי הרביעית או החמישית בתור), עקב בעיה שהיתה לקופאית עם אחת הלקוחות נאלצתי להמתין 45 דקות עד שהגיע תורי. נתתי לקופאית (אילנה, מספר קופאי 1090) את שתי החולצות ואת פתק ההחלפה. היא הודיעה שצריך לאשר את ההחלפה וזה ייעשה ע"י עובדת במחלקה ורה. ורה שלא היתה בחלקה באותו זמן נקראה פעמיים ע"י מערכת הכריזה בחנות עד שהואילה לשוב למחלקה. כאשר ורה שבה למחלקה היא התעלמה ממני לחלוטין והחלה לטפל במשהו אחר (לא בלקוח אחר) ורק אחרי שסיימה לקחה את פתק ההחלפה וביררה משהו בטלפון שבתום השיחה היא רשמה על הפתק בעט "להחזרה" ואמרה לי לחזור לקופה לקבל את הזיכוי. חזרתי לקופאית עם הפתק והיא אמרה לי לחזור ולעמוד בתור, למרות שכבר עמדתי בתור 45 דקות. אחרי שסירבתי לעמוד בתור (שהיה באותו רגע ארוך במיוחד) הקופאית הואילה בטובה להדפיס לי פתק החלפה. בשעה 19:16 עזבתי את החנות, בלי החולצה שרציתי לקנות, עם כאב ראש ועצבנית.
ברצוני לדעת מדוע מדיניות ההחזרה כל כך מסורבלת ומלאה בירוקרטיה? ומדוע הפרוצדורה איננה מצויינת על פתק ההחלפה שמסופק למוצר?
תגבור הקופות בימים עמוסים והקמת עמדה להחזרות ובירו פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה