פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מחפירה ללקוח ועגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים, רח' המלך ג'ורג' כתובת:
המלך ג'ורג' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בשעה 16:00 נכנסתי לסניף הנ"ל של המשביר לצרכן בכוונה לבחור ולקנות ממחלקת הקוסמטיקה. נגשתי למחלקת L'oreal וראיתי את כל המסקרות עטופות בניילון מלבד פריט אחד. לא ראיתי טסטר אז השתמשתי בזה. מיד ניגשה אליי המוכרת ובצורה יוצאת דופן הודיעה לי עז זה שאני אצטרך לשלם כי המוצר הוא מיועד למכירה ועכשיו היא לא תוכל למכור אותו.
אמרתי שחוץ מזאת כל המסקרות ארוזות בניילון ואין טסטר פה והיא הייתה צריכה לשים לב כבר לפני על זה שמישהו פתח את מוצר. אני לא צריכה לשלם על הטעות שלה.
היא ענתה לי שלא אכפת לה ומלבד זה אמרה שאסור לי להסתובב בחנות בכלל (!), אך ורק אחרי שאני אקנה את המוצר. בסוף "שכנעתי" אותה שאני אחזור לקנות, עליתי למלה, קניתי משהו אחר ויצאתי מבלי לקנות את המסקרה. רוצה להתלונן בנושא של עוגמת נפשי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה