פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ולא שירותי של מנהלת הסניף נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1.ביום ב' ה- 15.01.2007 הגעתי למשביר לצרכן בקניון רננים (להלן: המשביר) על-מנת להחליף מתנה שקיבלתי לפני שבועיים ואיני חפצה בה.
2.המתנה הייתה עטופה באריזה המקורית, עם מדבקות ובר-קוד מתאים ולא היה כל ספק שנקנתה במשביר.
3.לאחר שהקופאית הסבירה לי שאינה יכולה לעזור לי, שכן החלפה ללא "פתק החלפה" מנוגדת לנהלים ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף הגב' ריטה מילר.
4.לאחר 40 דק' המתנה לגב' מילר, היא הסבירה לי שלא תוכל להחליף לי את הסחורה, על אף שאין לה ספק שהמתנה נקנתה במשביר, ולמרות שהיא עדין נמצאת על המדפים, וזאת משום שללא פתק החלפה היא לא יכולה לדעת את מחירה, ואם המוצר נקנה במבצע כלשהו.
5.היות וההסבר נשמע הגיוני, שאלתי מה המבצע שהכי הוריד את מחיר המתנה, והתשובה הייתה: "1+1". לפיכך הצעתי לגב' מילר לזכות אותי בגין מחצית מעלותה של המתנה, זאת מכיוון שבאמת ובתמים אין לי כל שימוש בה, וכל זיכוי שאוכל לקבל היה מניח את דעתי.
6.גב' מילר ענתה בחוצפה ובזלזול, נתנה לי הרגשה כאילו אני מבזבזת את זמנה ואפילו לא טרחה להקשיב להצעה שלי שהייתה הגיונית ביותר. טון הדיבור חסר הסבלנות וקצר הרוח לצד הזלזול הניכר וחוסר הרצון העז של גב' מילר לבוא לקראתי ולראות איך היא כן יכולה לעזור היו לא שירותיים בעליל, מעליבים ומרגיזים כאחד.
7.אני מבינה שיש נהלים, אך אני יודעת שבאף חנות בה יש תודעת שירות סבירה כדבר הזה לא היה קורה.
8.אני רופאה כירורגית, עסוקה מאוד וזמני יקר. חשוב לי להבהיר אני מאוכזבת קשות מהיחס המזלזל, מחוסר ההקשבה ומחוסר הנכונות לבוא לקראתי.
9.אני חושבת שמין הראוי שממוניה של גב' מילר ידעו איך היא מדברת אל אנשים ומרחיקה לקוחות.
10.את המתנה שאיני צריכה השארתי אצל גב' מילר במשביר.
11.אני, כלל הנראה, כבר לא אכנס לסניפי המשביר, אך אני מקווה שהם יתקנו את דרכם, יטפלו בנושא וידאגו שריטה תהיה שירותית יותר אם הם לא רוצים להפסיד עוד לקוחות שאהבו לרכוש במשביר.
12.אני לא מבקשת משהו שלא מגיע לי, רק זיכוי עבור הטובין ששולם עליהם בעבר, והוחזרו כבר למשביר.
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור המתנה שהוחזרה למשביר פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה