|
|
|
|
|
|
אי החלפת מוצר |
נושא התלונה: |
יום שישי 12 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להביע את אכזבתי משירות במשביר לצרכן.
בתאריך 12.1.07 קניתי במשביר לצרכן בגרנד קניון בחיפה גרביון המוכרת פתחה את האריזה על מנת להראות לי אותו והחלטתי לקנות אותו.
שבוע לאחר מכן הגעתי עם קבלה למשביר לצרכן המתחם פולג בנתניה וביקשתי להחליף אותו כשהוא באריזה שלו וללא שימוש.
התשובה שקיבלתי הייתה שלפי הוראות משרד הבריאות אסור להחליף גרביונים.
נשמע לי מאוד הגיוני אך, לצערי אף אחד לא טרח ליידע אותי בעת הקנייה ועל הקבלה רשום משהו מאוד כללי: "החלפות תוך 14 יום לפי מדיניות ההנהלה".
כלקוחה מרוצה של המשביר לצרכן התאכזבתי לגלות שכאשר נעשית טעות ע"י העובדים הלקוח צריך לסבול מזה...
בתודה מראש,
יערה חיו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקבל אפשרות להחזיר את המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|