פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שילמתי עבור כרטיס חבר לשנה 100 ש"ח ולא קיבלתי אותו נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי אח"כ לשירות לקוחות והם לא התייחסו. לא היו מוכנים אפילו לבדוק אם אכן היתה כזו קניה (את הכרטיס הזמני איבדתי). אני ומשפחתי לעולם לא נדרוך ברשת אם לא יטופל.
עלבון סוג הנזק :
שילחו לי כרטיס חבר לשנה פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה