פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוכרת לא נעימה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות לחפש מייק אפ חדש ופתאום איזו מוכרת באה אלי ושאלה אותי אם יש לי כוונה לקנות משהו, שאלתי אותה מה? והיא אמרה לי שאם אין לי כוונה לקנות משהו אסור לי לשים בעצמי טסטר אמרתי לה שיש לי כוונה לקנות משהו ואמרתי לה שאני לא צריכה עזרה והיא אמרה לי שאסור לי לגעת בטסטר לבד והיא עזרה לי, לבסוף בחרתי משהו והמשכתי להסתובב בחנות והיא עקבה עחרי כל הזמן כדי לראות שאני קונה! ושאלתי אותה למה היא עוקבת אחרי והיא אמרה לי כדי לראות שאני קונה ואמרתי לה את יודעת מה אני לא קונה והיא אמרה לי להוריד את המייק אפ ממני!! ופשוט הלכתי משם.
התנהגות כזאת לא נעימה גורמת לי לא לרצות להכנס לשם יותר, אף שלאימי יש שם כרטיס מועדון ולאחר ששמעה את המקרה היא גם לא רוצה לבוא לשם יותר!
לשים לב יותר למוכרות שמעסיקים ולומר להן כיצד להתנהג עם בני נוער גם אם אין להם רצון לקנות משהו ומרות שלי היה. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה