פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-החלפת חולצה אחרי 3 שבועות + חוסר התייחסות בשרות לקוחותb נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/3 רכשתי ביגוד בסכום של למעלה מ500 ש"ח בסניף המשביר בכרמיאל. את אחד הפריטים חולצה בשם אוברשרטו קוד. 7299007382759 במחיר 59.97 ש"ח באתי להחליף בסוף חג הפסח ב11 או 12 באפריל. העובדת האדיבה במחלקה סרבה להחליף בטענה שהעונה התחלפה והם החזירו את הפריטים. גם המנהלת "הקטינה ראש" וטענה כך ונתנה לי מס. של שירות לקוחות.-דבורה יצחקי. טל. 09-8926777 את הגב' יצחקי לא ניתן להשיג בכלל. דברתי עם המשיבון שלה שעונה באדיבות :"שיחתכם חשובה לי -השאירו פרטים ואחזור...".השארתי לה קרוב ל10 הודעות בחודש!!! האחרון!. אין התייחסות. יש זלזול בוטה וגרוע מכל התעלמות. למותר לציין שאת סניף המשביר לא אחזור לפקוד אחרי הקטנת ראש כזו, זריקת אחריות,זלזול והתעלמות מפניות.!
אציין עוד כי באותו יום בחודש אפריל ניגשתי להחליף סווצ'ר- שנקנה גם הוא ב16/3 בחנות H&O בכרמיאל והוא הוחלף ללא שום בעיות, גם אם חלפו מעט יותר מ14 יום וגם אם היה פריט הלבשה מעונת החורף.
מאז
אבקש לקבל זיכוי על מלוא הסכום+פיצוי כלשהו, בעת החזרת החולצה שאין לי בה צורך ולא נעשה בה שום שימוש!!! פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה