פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון החלפת דיאודורנט שנתקל באטימות. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' יונה כתובת:
חיפה - הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי 2 דאודורנטים סטיק של דאב שהיו במבצע (באותו יום כל הדאודורנטים של דאב מכל הסוגים היו במבצע של אחד + אחד). לאחר שהתחלתי להשתמש באחד מהם וראיתי שהוא לא טוב לי (משאיר סימנים לבנים על הבגד) בקשתי להחליף את השני בדאודורנט של אותה החברה מסוג רול. ההבדל הוא בין סטיק לרול, כאשר הרול עולה אפילו פחות. לאחר ששלחו אותי פעמיים למשרדים שונים להוציא קבלה בעזרת כרטיס המועדון שברשותי, חזרתי למחלקה עם הקבלה ושם נתקלתי באטימות שלא ראיתי כדוגמתה. דרשו ממני לשלם עוד כסף למרות שמה שרציתי לקחת עולה פחות ממה שרציתי להחזיר בטענה שזה נקנה במבצע, למרות שכאשר התבצעה הקניה כל הדאודורנטים היו תחת אותו מבצע, כולל הרול שאותו בקשתי לקחת במקום. כל טענותיי לגבי זה שאני לא לוקחת משהו אחר מחברה אחרת אלא רק מחליפה ואפילו לא מבקשת את ההפרש נענו בשלילה וביחס מאוד לא יפה של האחראית ( לא זוכרת את שמה)שדברה אלי כאל מטומטמת למרות שהבהרתי לה שלא תדבר אלי כך, והמשיכה ב "אני לא אסביר לך עוד פעם. מה, את לא מבינה?" היא דרשה שאני אוסיף כסף מכיוון שכשקניתי את המוצר הוא היה במבצע, דבר שלא מקובל ולא ברור לי לחלוטין, הרי שניהם היו במבצע! . אני מחזירה x ולוקחת x אחר במקומו, למה אני צריכה להוסיף כסף??? בסה"כ "ביליתי" כחצי שעה בנסיון להחליף דאודורנט ויצאתי כלעומת שבאתי. כשאמרתי לאחראית שאני אתלונן היא ענתה בזלזול "תתלונני מה את רוצה שאני אעשה, מה אני אגיד בבקשה אל תתלונני?" ובנוסף , בהזדמנות אחרת, רכשתי וילון אמבטיה ושילמתי עליו בכרטיס מגנטי של הסתדרות המורים. כשהחזרתי אותו כי היה קצר מדי, קיבלתי תעודת זיכוי. כשבקשתי לקנות מוצר אחר ולשלם באותה תעודת זיכוי, נתקלתי בסרוב משום שמה שאני מבקשת לקנות הוא בהנחה ולכן אני לא יכולה לשלם בזיכוי שניתן לי מהמשביר עצמו אלא, רק במזומן למרות שההנחה לא היה מותנית בתשלום במזומן בלבד ולבסוף שילמתי בכרטיס אשראי. האם הכסף של המשביר הניתן בצורה של ת. זיכוי לא שווה בעינהם ככסף כאשר באים לממשו?, בעיניי כסף זה כסף ובעיקר אם הוא בצורת זיכוי של הרשת עצמה עם הלוגו שלה וכו'. כל ההתנהלות הזו מאוד לא מקובלת , לא ברורה ובעיקר מכעיסה. אשמח באם תעזרו לי לטפל בנושא.
עניין אחר, פעם בכמה זמן, יש במשביר מבצע של שקית ההנחות, אני לא יודעת לגבי סניפים אחרים אבל בסניף בהדר חיפה, בכל פעם שמתקיים המבצע, יש נערים שמסתובבים בחוץ ברחוב ומחלקים לעוברי אורח שקיות, מה שקורה זה ששקיות ניילון של המשביר "מסתובבות" ברחוב מלכלכות ומזהמות...

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה