פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום קניות מיוחד לחברי מועדון קלאב 365 הוצבו לצד מוצרים שונים כמו מגבות שלטים מאירי עיניים : 20% הנחה + הנחה נוספת. בצד שורה זו צויין באותיות קטנות יותר: 20%. כל הלקוחות שהיו במקום ובכללם הח"מ התרשמו כי מסובר בהנה של 20%+ 20%. למרבה הפלא התברר בקופה כי מדובר ב20% בלבד. פניתי למנהלת הסניף, אילנה אך זו לא קיבלה את טענתי וקבעה כי השלטים הינם כלליים והם מתייחסים אל כלל המוצרים ולוא דווקא אל המוצרים שלידים ניתלו.
טענתי בפניה שאין להציב אתהשלטים בנוסח הנ"ל אלא במקום שאכן ניתנת בפועל הנחה נוספת, אך גם טענה זו נדחתה על ידה.
כספי סוג הנזק :
הואיל ומדובר בהטעיית צרכנים וכן לאור מוצקת קופות ת פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה