פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי גילוי והעלמת מידע במבצעים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

שמי דנה ברנט ואני לקוחה ותיקה ונאמנה של רשת "המשביר" וכן אני ומשפחתי בעלי כרטיס מועדון פעיל מאוד של המשביר.
ביום שלישי, 18.9.07 בשעה 17:00 הגעתי למשביר סניף חיפה –הדר במטרה לרכוש מספר מוצרי קוסמטיקה.
הגעתי לאגף הקוסמטיקה בסוף קומת הכניסה וראיתי כי על המוצרים של חברת clean & clear
ישנה הנחה של 35 %. כיצד ידעתי שישנה הנחה על המוצרים הנ"ל? על מדף המוצרים מחברה זו היה מודבק פתק "מבצע 35 %". הגעתי לקופה בכדי לשלם על מוצר מסדרה זו (clean & clear).
להפתעתי הרבה הקופאית העבירה את המוצר בקופה ובישרה לי שעליי לשלם על המוצר מחיר מלא.
הסברתי לה שיש מבצע ואף הסברתי כי עובדת המחלקה היא זו שהפנתה אותי למבצע זה. יחד עם זאת,
המשיכה הקופאית לטעון כי המבצע לא קיים במערכת לכן עליי לשלם מחיר מלא. בשלב זה הגיע האחראית של המחלקה בשם צילה ואני הובלתי אותה אל המחלקה והראיתי לה כי רואים בבירור כי יש מבצע על מוצר זה אותו רציתי לרכוש. היא ציינה בפניי שאכן יש מבצע אך זה לא המבצע שרשום. יש טעות והמבצע לא קיים.
סליחה?? רשום בפירוש כי יש הנחה של 35 %?? כיצד ניתן להמשיך ולטעון כי אין מבצע כזה??

לאחר מכן ניגשתי למדף של שמפו וראיתי כי ישנו מבצע וכך כתוב" שמפו 750 מ"ל "פנטן" מבצע 28 ₪ (במקום 35 ₪). על המבצע ולקחתי את השמפו בו אני משתמשת כל הזמן (שמפו לשיער מלא ברק).
הגעתי לקופה ושוב הקופאית טוענת כי המבצע לא קיים ולא מופיע במערכת.
כאן כבר פקעה סבלנותי- ניגשתי בעצבים למחלקה של השמפו , תלשתי משם את פתק המבצע והבאתי לקופאית. היא הייתה מאוד מופתעת אך המשיכה לטעון כי אינה רואה את המבצע במערכת ושוב עליי לשלם מחיר מלא!! שוב הערתי את תשומת ליבה של האחראית צילה אך זו חזרה וטענה כי יש מבצע אך לא על שמפו מסוג זה.
סליחה??? כל עוד המוצר שאני קונה עולה על הקריטריונים הבאים: זה שמפו, תכולתו 750 מ"ל והינו מסוג "פנטן" זכותי לשלם עליו את מחיר המבצע!!!!!!
לא צריך להיות גאון הדור בשביל להגיע למסקנה פשוטה שאם לא כתוב "המבצע אינו כולל שמפו מסוג איקס" כל שמפו פנטן , 750 מיל הינו במבצע !!! כל עוד לא צוין כי המבצע אינו כולל מוצר מסוים, מבחינתי ומבחינת כל צרכן ממוצע המוצר יירכש בהנחה כפי שמצוין !!!
ועוד דבר- מה זה משנה שהשמפו הינו נגד קשקשים/לשיער מלא ברק או לשיער יבש??? מה החוצפה הזאת ? מה הרמייה הזאת? זו ממש עבודה בעיניים !! המבצעים כוזבים ויש בהם העלמת מידע!!
מעניין מה משרד התמ"ת יענה לי על זה?? איפה האמת בפירסום??
מיותר לציין כי לא רכשתי שום מוצר ובכוונתי אף לבטל את כרטיס המועדון שלי , של משפחתי ואף ליידע את כל מכריי במקרה שקרה לי . הרגשתי גועל נפש כשמול הקופה הראשית צילה מתווכחת איתי ועושה לי בושות מול לקוחות אחרים!!
תחושת העלבון , האכזבה מהשרות ואי הגילוי בפרסום המבצע ממש מרתיחה אותי!!
גרמתם לי לעוגמת נפש, לעצבים, לכעס ולאכזבה גדולה.
אני דורשת מכם תגובה בכתב בתוך 14 יום לכל המאוחר ובאם לא תיענה פנייתי הזו אשקול להגיש תביעה ייצוגית!!
אני דורשת מכם בירור מלא בנושא המבצעים+ תיקון המבצעים וכן פיצוי על עוגמת הנפש .
כל עוד לא תיענה פנייתי רגלי לא תדרך ברשת "המשביר לצרכן"!!
עלבון, כספי סוג הנזק :
פיצוי + התנצלות פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה